marcolive

درخواست آموزش rsticket

7 پست در این موضوع

با سلام

کامپوننت فوق رو نصب کردم ولی طرز کار باهاش رو نمیدونن،دوستان که وارد هستند یک آموزش مفید به بنده بدهند..خیلی متشکر

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

بهترین کار اینه خودتون کار کنبد و جایی که مشکل داشتید اعلام کنید

افزونه مشکلی نیست

Share this post


Link to post
Share on other sites
بهترین کار اینه خودتون کار کنبد و جایی که مشکل داشتید اعلام کنید

افزونه مشکلی نیست

بزرگوار من اصلا نمیدونم به چه کاری میاد چه برسه بخوام باهاش کار کنم..ی سری آیتم هست که واقعا کاربردشون رو نمیدونم

Share this post


Link to post
Share on other sites

شما اول تو مدیریت چند تا دپارتمان درست کنید.

مثلا فروش , پشتیبانی و ...

بعد هم از طریق منو یک منوی ثبت تیکت ایجاد کنید تا کاربر ها بتونند تیکت ارسال کنند.

Share this post


Link to post
Share on other sites

اساتید اگه کاربر بخواد جواب تیکتشو ببینه از کجا باید ببینه؟اصلا میشه یکی توضیح بده داستان تیکت دهی با RS چجوریه دقیقا؟من تو منوهام یه منو ساختم واسه ایجاد تیکت تیکت هم ایجاد میشه پاسخ هم داده میشه اما نمیدونم کاربرا جواباشونو از کجا میبینن؟ یه مورد دیگم هست وقتی RSticket رو فعال میکنم تو مدیریت مدیریت منوها و مطالب واردش نمیشه و این اررور رو میده PHP has encountered an Access Violation at 01CA0DDD چرا؟ :33::33::33:

Share this post


Link to post
Share on other sites
اساتید اگه کاربر بخواد جواب تیکتشو ببینه از کجا باید ببینه؟اصلا میشه یکی توضیح بده داستان تیکت دهی با RS چجوریه دقیقا؟من تو منوهام یه منو ساختم واسه ایجاد تیکت تیکت هم ایجاد میشه پاسخ هم داده میشه اما نمیدونم کاربرا جواباشونو از کجا میبینن؟ یه مورد دیگم هست وقتی RSticket رو فعال میکنم تو مدیریت مدیریت منوها و مطالب واردش نمیشه و این اررور رو میده PHP has encountered an Access Violation at 01CA0DDD چرا؟ :33::33::33:

درود

دوست عزیز شما برای مشاهده تیکت ، ارسال تیکت و یاهرکار دیگه با اکثرکامپوننت ها مثل RSFORM یا XMAP ویا همین RS Ticket نیاز به ساخت منو دارید.

برای ارسال تیکت که باید یک منو بسازید که ظاهرا ساختید . برای مشاهده تیکت های ارسال شده هم باید یک منو از نوع "مدیریت تیکت ها » طرح بندی تیکت ها" بسازید تا کاربر بتونه تیکت هایی که در قبل ارسال کرده رو ببینه. داستان تیکت دادن با RS ticket هم سادس ، دو طرفس یک کاربر میاد تیکت میده و مدیر سایت باید به تیکتش جواب بده . حالا این جواب دهی میتونه از تو خوده مدیریت جوملا باشه یا از طریق ساخت منو در محیط سایت .

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری