sarj

پشتيباني پولي در جوملا

4 پست در این موضوع

باعرض سلام خدمت كليه دوستان عزيز

ميخواستم ببينم چطوري ميشه يك سيستم پشتيباني پولي در جوملا راه اندازي كرد؟به نحوي كه كاربر پس از پرداخت حق اشتراك خويش بتونه از خدمات پشتياني در وب سايت استفاده كنه؟

ممنونم!

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش فرم ساز RSform آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات دوستیابی آموزش ساخت ربات فروشگاهی برای ووکامرس آموزش طراحی سایت داینامیک با php آموزش بخش پشتیبانی با rsticket
rsmembership+ rsticket به همین سادگی.

ممنونم!

ي توضيح كلي ميشه بديد چكار بايست انجام بشه؟

Share this post


Link to post
Share on other sites

با rsmember shib چند نوع سطح دسترسی ایجاد می کنید و هر کسی که مثلا plan b را انتخاب و کرد و هزینش را داد می تونه به rs ticket دسترسی داشته باشه

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری