kazar

قیمت بروکلیه برند های پخش کننده dvd ، تلویزیون، سینمای خانگی

6 پست در این موضوع

ارسال شده در (ویرایش شده)

فروشگاه اینترنتی کازار نماینده فروش کلیه برند های معتبر لوازم برقی؛صوتی و تصویری میباشد

برای دیدن قیمت های بروز و کاملترین مشخصات فنی می توانید به سایت ما مراجعه کنید

و این امکان برای شما فراهم شده که بتوانید هزینه خرید رو بعد از دریافت محصول درب منزل پرداخت کنید(فعلا در تهران پرداخت پستی می باشد)

در اینجا سعی شده تعدادی از مدل و برند ها رو به شما معرفی کنیم

[ATTACH=CONFIG]6494[/ATTACH]

5a0kz7jo8gd7ccur2oc1.jpg

ویرایش شده در توسط kazar

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

بلوری هوشمند و سه بعدی سونی BDP-S4100

1.jpg

برای دیدن قیمت و دیگر مدل ها کلیک کنید

بلوری هوشمند و سه بعدی سونی BDP-S4100 دارای یک پورت اترنت می*باشد که شما می*توانید با استفاده از اینترنت و وصل کردن آن به پورت اترنت این دستگاه، به شبکه تفریحات سونی متصل شده و از سرگرمی*های آنلاین لذت ببرید. با بلوری پلیر هوشمند و سه بعدی سونی BDP-S4100 شما تجربه*ای بسیار جالب از دیدن فیلم*های Full HD سه بعدی (3D) را در خانه خود و در کمال آسایش و راحتی خواهید داشت.

Share this post


Link to post
Share on other sites

تلویزیون ال ای دی سونی مدل KDL-46R450

1.jpg

برای دیدن قیمت و دیگر مدل ها اینجا کلیک کنید

به لطف بهبود هنده رزولاسیون از تصویر زنده فاقد نویز لذت ببرید و با فناوری حرکت فریم سریع Motionflow™ XR 100 از حرکت روان و بدون پرش صحنه های اکشن و پرتحرک بهره مند شوید .علاوه بر آن ، قادرید با اتصال تلفن هوشمند تان به تلویزیون ،رسانه ها و نرم افزارهای کاربردی ذخیره شده خود را بر روی صفحه خیلی بزرگ ببینید.

Share this post


Link to post
Share on other sites

تلویزیون پلاسما ال جی مدل 60PN65000

1.jpg

برای دیدن قیمت و و دیگر مدل ها کلیک کنید

تلویزیون پلاسما ال جی مدل 60PN65000 با طراحی بسیار زیبا امکان دیدن تصاویر را در اندازه ی 60 اینچ فراهم می کند. با ورودی های واسط چندرسانه ای وضوح بالا(HDMI)خانه شما را به یک محیط چندرسانه ای تبدیل می کند.پلاسما ال جی HDMI سرعت تبادل بالای مورد نیاز داده های دیجیتال وضوح بالا از چندی دستگاه را مستقیماً به تلویزیون شما ارائه می کند.امکان تماشای فیلم از طریقUSB وجود دارد.

Share this post


Link to post
Share on other sites

سینمای خانگی ال جی مدل LH-KW968HTS

1.jpg

برای دیدن قیمت و دیگر مدل ها کلیک کنید

سینمای خانگی ال جی مدل LH-KW968HTS لذت شنیدن صدای بسیار با کیفیت و فراگیر را فراهم می کند. این دستگاه مجهز به 4 کانال صدای فراگیر و پر قدرت و 1 کانال باس پرقدرت و ساب ووفر می باشد. این سینمای خانگی دارای بلوتوث می باشد

Share this post


Link to post
Share on other sites

ضبط کننده ی صدای سونی ICD-PX333

1.jpg

برای دیدن قیمت و دیگر مدا ها کلیک کنید

حالا دیگر با ضبط صوت خبرنگاری دیجیتال ICD-PX333 سونی حتی یک جمله را از دست نخواهید داد.عملکرد هوشمند حذف نویز ،پارازیت پس زمینه را به حداقل می رساند تا شما بتوانید اصوات ضبط شده را با وضوح عالی بشنوید .درگاه کارت حافظه قابل افزایش برای ضبط سخنرانی های طولانی به کمکتان خواهد آمد.

Share this post


Link to post
Share on other sites