particular

کانفیگ مودم

15 پست در این موضوع

سلام

بچه ها آی پی تنظیمات مودم چیه ؟

من ای پی زیر رو میزنم وصل نمیشه

192.168.1.1

مودمم :

TP-Link model: TD-W8901N

متاسفانه نمی تونم از وای فای اون استفاده کنم چون به بخش تنظیماتش دسترسی ندارم

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

قند شکن اگه وصل هستید قطع کنید .

ترجیحا با کابل وصل بشید

. مرورگر دیگه تست کنید .

ping بگیرید .

نگاه کنید DHCP چه مقداری رو برای gateway گرفته ؟ اون میشه ip مودم شما .

اگه کانفیگ فعلی اهمیت نداره ریست کنید راحت تره :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
قند شکن اگه وصل هستید قطع کنید .

ترجیحا با کابل وصل بشید

. مرورگر دیگه تست کنید .

ping بگیرید .

نگاه کنید DHCP چه مقداری رو برای gateway گرفته ؟ اون میشه ip مودم شما .

اگه کانفیگ فعلی اهمیت نداره ریست کنید راحت تره :)

سلام

قند شکن استفاده نمیکنم ( البته چون آی پی جواب نمیداد یکبار هم با قند شکن تست کردم )

مودم رو با کابل به pc متصل کردم ( وای فای رو واسه لب تاب و موبایل میخوام )

مرورگر دیگه هم تست کردم

ping بلد نیستم بگیرم

DHCP مقدار 192.168.1.1 رو در نظر گرفته

بارها دکمه ی ریست رو نگه داشتم اما هیچ اتفاق خاصی نمی افته

(این آی پی 1000 بار بزنی 1 بار وصل میشه ، اما 999 بار دیگه قطعا وصل نمیشه به صفحه ی مربوطه )

Share this post


Link to post
Share on other sites
سلام

قند شکن استفاده نمیکنم ( البته چون آی پی جواب نمیداد یکبار هم با قند شکن تست کردم )

مودم رو با کابل به pc متصل کردم ( وای فای رو واسه لب تاب و موبایل میخوام )

مرورگر دیگه هم تست کردم

ping بلد نیستم بگیرم

DHCP مقدار 192.168.1.1 رو در نظر گرفته

بارها دکمه ی ریست رو نگه داشتم اما هیچ اتفاق خاصی نمی افته

(این آی پی 1000 بار بزنی 1 بار وصل میشه ، اما 999 بار دیگه قطعا وصل نمیشه به صفحه ی مربوطه )

برای فهمیدن IP مودم اول باید بری تو قسمت run که میتونی با ترکیب کلید های win + r هم بری توش

بعد باید تو run بزنی CMD تا یه صفحه سیاه رنگ برات باز بشه

تو این صفحه سیاه رنگ میزنی ipconfig تا IP مودم رو بهت نشون بده

Share this post


Link to post
Share on other sites
برای فهمیدن IP مودم اول باید بری تو قسمت run که میتونی با ترکیب کلید های win + r هم بری توش

بعد باید تو run بزنی CMD تا یه صفحه سیاه رنگ برات باز بشه

تو این صفحه سیاه رنگ میزنی ipconfig تا IP مودم رو بهت نشون بده

192.168.1.1

Share this post


Link to post
Share on other sites
192.168.1.1

الان شما یه بار دیگه دقیقا مشکلتون رو بگید

خب وقتی ip دارید که دیگه مشکلی نیس

Share this post


Link to post
Share on other sites

تنظیمات ip سیستم رو به این شکل دستی تنظیم کنید

ip : 192.168.1.100

subnet : 255.255.255.0

gateway : 192.168.1.1

ذخیره کنید . یک بار کارت شبکه رو disable و دوباره enable کنید .

توی Run بزنید cmd تایپ کنید

ping 192.168.1.1 -t

و هر چند دقیقه به این پنجره سر بزنید ببینید reply میده یا نه .

برای ریست دو روش رو امتحان کنید .

دکمه ریست رو برای مدت 30 ثانیه نگه دارید و رها کنید . ببینید اسم وایرلس به پیشفرض تغییر کرده ؟ اینطوری متوجه میشید که ریست شده یا خیر .

اگه جواب نداد این روش :

( تا لحظه ای که ذکر نکردم دکمه ریست باید نگه داشته شده باشه )

دکمه ریست رو 30 ثانیه نگه دارید . بعد از 30 ثانیه مودم رو خاموش کنید

30 ثانیه مودم خاموش باشه . بعد مودم رو روشن کنید و همچنان تا 30 ثانیه دیگه دکمه ریست رو نگه دارید

حالا ریست رو رها کنید . یعنی در کل شما 90 ثانیه دکمه ریست رو مدام باید نگه دارید .

به این روش ریست 30-30-30 گفته میشه

حالا اسم وایرلس رو چک کنید .

اگه باز هم نشد firmware مودم پریده و یا مشکل سخت افزاری داره که باید بدین گارانتی . زیاد پیش میاد tp link اینطوری بترکه :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

دوستان با اینکه من به صفحه ی تنظیمات مودم دسترسی پیدا کردم و تنظیمات مربوطه رو اعمال کردم .

هر از چند ساعت (10 ساعت تقریبا) یک علامت زرد رنگ بر روی علامت شبکه کنار ساعت ویندوز میاد و دسترسی من به اینترنت قطع میشه :13::jan::21:!book]

اگر کسی می تونه به من کمک کنه مشکلمو برطرف کنم

با تشکر

Share this post


Link to post
Share on other sites

بررسی کنید لحظه ای که اینترنت قطع میشه از LED های مودم، dsl خاموش میشه یا internet .

توی تنظیمات مودم . تب status قسمت device info در پایین صفحه ببینید SNR چنده .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ارسال شده در (ویرایش شده)

بررسی کنید لحظه ای که اینترنت قطع میشه از LED های مودم، dsl خاموش میشه یا internet .

توی تنظیمات مودم . تب status قسمت device info در پایین صفحه ببینید SNR چنده .

الان که درسته و نمی تونم ببینم کدوم چراغ خاموش میشه اما اگه اشتباه نکنم چراغ اینترنت بود .

[TABLE=class: tabdata, align: center]

[TR]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD=align: center] Downstream[/TD]

[TD=width: 70, align: center] Upstream[/TD]

[TD=width: 280][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: light-orange][/TD]

[TD=class: light-orange][/TD]

[TD]

SNR Margin

[/TD]

[TD]

:

[/TD]

[TD=width: 70, align: center] 35.8[/TD]

[TD=width: 70, align: center] 32.3[/TD]

[TD]db[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: light-orange][/TD]

[TD=class: light-orange][/TD]

[TD]

Line Attenuation

[/TD]

[TD]

:

[/TD]

[TD=width: 70, align: center] 17.4[/TD]

[TD=width: 70, align: center] 14.3[/TD]

[TD=width: 280]db[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: light-orange][/TD]

[TD=class: light-orange][/TD]

[TD]

Data Rate

[/TD]

[TD]

:

[/TD]

[TD=width: 70, align: center] 6144[/TD]

[TD=width: 70, align: center] 382[/TD]

[TD=width: 280]kbps[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: light-orange][/TD]

[TD=class: light-orange][/TD]

[TD]

Max Rate

[/TD]

[TD]

:

[/TD]

[TD=width: 70, align: center] 21452[/TD]

[TD=width: 70, align: center] 1586[/TD]

[TD=width: 280]kbps[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: light-orange][/TD]

[TD=class: light-orange][/TD]

[TD]

CRC

[/TD]

[TD]

:

[/TD]

[TD=width: 70, align: center] 0[/TD]

[TD=width: 70, align: center] 0[/TD]

[TD=width: 280][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: light-orange][/TD]

[TD=class: light-orange][/TD]

[TD=width: 170][/TD]

[TD=width: 10][/TD]

[TD=colspan: 3][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

اگه براتون امکانش هست با نرم افزارteam viewer ریموت کنید به سیستم من و مودمم رو کانفیگ کنید .

ویرایش شده در توسط particular

Share this post


Link to post
Share on other sites

مشکلی در کانفیگ باشه اصلا وصل نمیشه . نیاز به کار خاصی نیست :) خطتون هم خوبه .

مطمئن بشید که internet خاموش میشه و بعد برای حل مشکل در تنظیمات WAN مقدار MTU رو به 1100 کاهش بدید و ذخیره کنید .

Share this post


Link to post
Share on other sites
مشکلی در کانفیگ باشه اصلا وصل نمیشه . نیاز به کار خاصی نیست :) خطتون هم خوبه .

مطمئن بشید که internet خاموش میشه و بعد برای حل مشکل در تنظیمات WAN مقدار MTU رو به 1100 کاهش بدید و ذخیره کنید .

چراغ اینترنت خاموشه

تنظیمات wan کجاست مسیرش؟

Share this post


Link to post
Share on other sites

با isp تماس گرفتم وظاهر مشکل از سمت شرکت هست و در حال بررسی .

ممنون از شما استاد

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری