sajjadnasiri

نیاز به طراح و برنامه نویس جوملا به صورت درصدی

3 پست در این موضوع

سلام

من قصد دارم برای کاری یک سایت طراحی کنم. خودم تا حدودی با جوملا آشنا هستم و سایت هایی رو هم طراحی کردم اما قصد دارم یک کار حرفه ای شروع کنم که نیاز به طراح سایت داره که علاوه بر طراحی بتونه در طول پروژه به صورت شریک هم باشه تا بتونم تغییراتی که برای افزایش فروش در سایت لازم می دونم انجام بدم.

یکی از ویژگی های من اینه که وقتی سایتی رو راه می اندازم اینه که خیلی ایده های مختلف برای بهتر شدن و افزایش فروش به ذهنم میرسه اگر بگم حداقل هفته ای یک ایده، مبالغه نکردم. اما مشکلی که دارم اینه که به برنامه نویسی و گرافیک وارد نیستم و نمی تونم از لحاظ فنی ایده هام رو پیاده سازی کنم. بنابراین برای انجام کارم نیاز به یک طراح سایت حرفه ای دارم که بتونه به صورت درصدی باهام کار کنه (چون سرمایه اولیه کافی ندارم). برای ایجاد اعتماد هم این فرایند رو در نظر می گیریم که طراح سایت قسمت پرداخت ها رو طوری طراحی کنه که هنگام پرداخت توسط مشتری، سهم توافق شده شریک (طراح) مستقیما به حسابش وارد بشه و سهم من هم مستقیم به حسابم وارد بشه. از لحاظ فنی هم که کار دست خود برنامه نویس هست و توی مبلغ درصد از طرف من خللی نمی تونه ایجاد بشه.

در مورد نحوه محاسبه دستمزد تغییراتی که در طول سال من از طراح درخواست می کنم یا نوشتن کامپوننت های جدید (به هر اندازه هم که باشه، کم یا زیاد) به این شکل هست که با ایجاد تغییرات مد نظر من به هر تعدادی هم که باشند خود به خود دستمزد طراح پرداخت میشه چون همه تغییرات در جهت افزایش فروش سایت هستند و در نتیجه درآمد طراح و برنامه نویس هم به همون نسبت افزایش پیدا می کنه. در واقع یک معامله برد به برد به صورت اتوماتیک برقرار میشه، طرح و ایده و مدیریت کسب و کار از من، تغییرات فنی و برنامه نویسی از طراح. این وسط هر کس هم درصد خودش رو بر میداره.

نحوه کارهم به صورت کار از راه دور خواهد بود. بعد از شروع کار، کلا فعالیت رو من اداره می کنم و هر موقع و هر زمانی که تغییری خواستم یا کامپوننت جدیدی خواستم به طراح و برنامه نویس اعلام می کنم و ایشون تغییرات را بر اساس درخواست های من ایجاد می کنند. ضمانت انجام سریع و با کیفیت کار توسط طراح و برنامه نویس هم این هست که اگر این تغییرات رو هر چقدر دیرتر انجام بده یا اصلا انجام نده به ضرر خودش تموم میشه چون فرآیند افزایش فروش دیرتر شروع میشه یا اصلا افزایشی درکار نخواهد بود. (خلاصه تخصص فروش و بازاریابی از بنده، طراحی و برنامه نویسی از شریک، به صورت درصدی)

راستی ترجیح من اینه که کار با پی اچ پی،م ای اسکیو ال، جوملا انجام بشه.

اگر کسی مایل هست به این شکل با من همکاری کنه لطفا درصد پیشنهادی خودش و نمونه سایت هایی رو که تا الان کار کرده اعلام کنه.

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی