dost

درخواست ماژول نمایش اخبار به صورت باکس

4 پست در این موضوع

سلام دوستان

من ماژولی میخوام که مثلا به صورت جعبه در وسط صفحه چهارتا box باز بشه که در هر box به یه category ارتباطش بدم تا آخرین مقاله ها در اون قرار بگیره.

یه ماژول به اسم News show pro gk5 نصب کردم اما خیلی سخته کار کردن باهاش.فقط یه صفحه اخبار میاره شامل تا خبر.هرکاری میکنم که مثلا تا خبر رو در چند صفحه بیاره نمیاره.

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش فرم ساز RSform آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات دوستیابی آموزش ساخت ربات فروشگاهی برای ووکامرس آموزش طراحی سایت داینامیک با php آموزش بخش پشتیبانی با rsticket

News show pro gk5 یکی از بهترین افزونه های نمایش آخرین مطالب هر مجموعه هستش که با این افزونه به راحتی میتونی مطالب اول یک سایت خبری ایجاد کنید ... اما اینکه از این ماژول نتونستید به راحتی کار کنید بحثش جداست . بهتر هستش که یه سری نمونه ای که به نظرتون برای کاری که می خواهید مفید هستش قرار بدید تا ماژول نزدیک به اون بهتون معرفی بشود .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ممنون از راهنماییت

گلوبال نیوز رو انتخاب کردم

ممنونم

Share this post


Link to post
Share on other sites

گلوبال نیوز هم افزونه خوبی هستش برای اینکار اما به پای امکاناتی که News show pro gk5 نمی رسه ... اما باز هم در کل به قالب شما بستگی داره و ظاهر اون .

موفق باشید .

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری