mohammad2232

سوال در مورد rsmembership

2 پست در این موضوع

سلام دوستان عزیز

میخواستم بدونم میشه با کامپوننت rsmembership مثل سایت های طراحی قالب که عضویت هایی با محدودیت دانلودی یا محدودیت زمانی دارند ایجاد کرد؟

با تشکر

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

درود

بله

توضیحات »»

سیستم جامع ایجاد اشتراک RSMembership:

امروزه کسب درآمد و ایجاد اشتغال؛ صرفاً به داشتن مکان فیزیکی بعنوان محل کسب درآمد و محصول و یا محصولات فیزیکی ای به بعنوان خدمات و یا محصولات قابل ارائه به مشتری منوط نیست.بلکه گسترده ی کسب درآمد از این فضا ها بیار فراتر رفته است.

اگر شما یک نویسنده باشید.خیلی راحت میتوانید مقالات خود و نتایج پژوهش های خود تحت یک وبسایت بعنوان محل کسبس مجازی خود به فروش بگذارید.

اگر شما مجموعه محصولاتی داشته باشید که بطور مداوم در حال ساخت و انتشار باشند .براحتی هر چه تمام تر میتوانید این محصولات را تحت پکیج های مدت دار و زمان بندی شده در اختیار کاربران خود قرار دهید و در ازای آن؛ از آنان هزینه ی خود را دریافت نمایید.

اگر شما مالک یا مدیر یک موسسه فعال و پویا باشید و این موسسه در بازه های زمانی روزانه؛ هفتگی ، ماهانه سالانه و ... دارای تولیدیهایی باشد؛ شما برای فروش و ارائه این مجموعه محصولات خود نیاز دارید ، آنها را تحت عضویت هایی که موسوم به عضویت های اشتراکی هستند ؛ به مشتریان خود ارائه نمایید. تمامی اینها مستلزم داشتن یک سیستم مدیریت عضویت اشتراکی کاربران میباشد .سیستمی که بتواند براحتی دسترسی لازم برای اعمال مدیریتی و همچنین کاری را برای شما و هم برای کاربر فراهم آورد.

در سالهای اخیر با گسترش روزافزون تجارتهای الکترونیک سیستم های ایجاد عضویت اشتراکی مختلفی راحی؛ راه اندازی و پیاده سازی شده اند که طبیعتاً هرکدام دارای نواقص و برتری هایی نیز ، میباشند.

در این سیستم مدیریت محتوای قدرتمند و عظیم جوملا از این رهگذر عقب نمانده و توسعه دهندگان این سیستم در دنیا، به فکر قوت دادن این سیستم از این نظر و برای کاربرانی که همچنین نیازهایی در سایت خود داشتند ؛ نمودند!

سیستم جامع ایجاد عضویت اشتراکی RSMembership یکی از بزرگترین کامپوننتهایی ست که توسط شرکت بزرگ RSJoomla طراحی پیاده سازی شده است.

این سیستم بستری برای شما فراهم میکند که بواسطه ی آن میتوانید بدون دردسر و بدون هیچ گونه مشکلی در سایت خود عضویتهای پولی و یا حتی رایگان ایجاد کنید.

به کاربران خود مقالات، فایل، و...اختصاص دهید و کاربر متناسب با نوع عضویت خود به محتوای سایت شما دسترسی داشته باشد.به این ترتیب شما توانسته اید سایت خود را از جنبه ی هزینه بر بودن به درآمدزا بودن تبدیل کنید. موضوعی که همگان با آن در گریبان هستند و همیشه از هزینه های بالای وب مستری خود گله میکنند!

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری