najmeh

رازهای طراحی سایت شماره 4 ( اثر بن هانت سال 2012-2011 )

1 پست در این موضوع

متمایز باشید

اگر قصد دارید به سمت مشکلات و هزینه های بازاریابی آنلاین بروید ، یک لحظه صبر کنید . به همان راهی که رقبایتان رفته اند نروید ، اگر اینکار را بکنید فقط به گله پیوسته اید.

در یک گله یا دریا به سختی می توان منحصر به فرد بود یا مورد توجه واقع شد. چون یک بیننده در یک گله تفاوتی نمی بیند. اگر یک مشتر ی موثر و آینده نگر آنلاین شود و این همه وب سایت را ببیند که همه در یک گروه قراردارند ، شبیه هم هستند و یک چیز می گویند ، چگونه می تواند انتخاب کند ؟

فرض کنید در بازار شما 1000 رقابت کننده وجود دارد که همگی رتبه ی خوب و برابری در موتور های جستجو دارند ( که البته غیر ممکن است ) . اگر همه شما شبیه به هم باشید و یک حرف بزنید ، شانس شما برای جذب هر بازدید کننده ای یک به هزار است.

در حالیکه اگر از این ازدحام کنار بمانید حداقل این انگیزه را به بازدید کننده ها میدهید که بگویند (( اینها چه چیز خاصی دارند )) ؟

نمی گویم متفاوت رفتار کنید که نشان دهید متفاوت هستید . بلکه می گویم شما عملا متفاوت هستید پس سعی نکنید مثل آنها عمل کنید.

به سوالهای زیر دقت کنید !!!

چه چیزی در مورد شما و سازمان شما منحصر به فرد است ؟ اشتیاقتان برای چیست ؟

راههای اضافی را ، برای رسیدن به کجا میروید ؟ مشتریان شما شیفته ی چه چیزی هستند ؟ چه چیزی در مورد خودتان می توانید بگویید که هیچکس دیگر نمی تواند بگوید ؟

وقتی شما به این سوالها پاسخ دهید ، آن گوهر با ارزش و منحصر به فردی را که را شما و تجارت آنلاین شما را متمایز می کند درک خواهید کرد. و بعد باید کاری کنید تا این گوهر با ارزش در جزء جزء سایت شما نفوذ کند – در طراحیتان ، در هدایت کردن ، حتی در زبانی که بکار می برید – و در اینصورت شما کسب و کار بیشتری بدست خواهید آورد.

خودتان را به جای مشتری ها یا بازدید کننده ها بگزارید و سپس چشم انداز یا هدف سایت خود را در سایتهای مختلف دنبال کنید ، پس از بازدید از چند سایت به عنوان مشتری ، می گویید (( بیایید برویم سراغ آن کسانی که ..........))

و چه چیزی به جای این نقطه ها می تواند باشد .........؟

منفذها و خلاء های بسیاری وجود دارند که تنها خودتان می توانید آنها را پر کنید.:a2d3:

با بهترین آرزوها

ترجمه ، ویرایش و گردآوری : پی سی مرکز pcmarkaz

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری