josefrastgar

الگوریتم های گوگل

2 پست در این موضوع

الگوریتم های گوگل : گوگل در سال های اخیر تعداد زیادی الگوریتم جهت پیشرفت و ارتقاء کیفیت جست و جو در گوگل توسط کاربران ایجاد کرده است . در این مقاله به برخی از آن ها خواهیم پرداخت .

تقویت الگوریتم های گوگل

ایجاد الگوریتم پاندا (Google Panda) در الگوریتم های گوگل

الگوریتم پاندا برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ به الگوریتم های گوگل شد . هدف این الگوریتم ، ایجاد تغییر در نتایج جست و جوی گوگل برای تعیین رتبه سایت ها ؛ یعنی سایت های بی کیفیت و کم محتوا رتبه پایین تر و سایت های پر محتوا و با کیفیت از رتبه بالاتری برخوردار شوند .پس از اعمال این الگوریتم ، گزارشاتی مبنی بر افت رتبه بسیاری از سایت ها مخصوصا سایت های پر تبلیغ به دست مدیران گوگل رسید . البته این الگوریتم از زمان انتشار تا به حال تغییرات زیادی داشته است و به دفعات به روز رسانی شده است . همچنین گوگل برای رسیدگی به شکایات به دلیل افت سئو آن سایت ها ، برای مدیران سایت ها مشاوره افزایش سئو سایت قرار داده است .

ایجاد الگوریتم مرغ مگس خوار (Google Hummingbird) در الگوریتم های گوگل

گوگل در سال ۲۰۱۳ شروع به استفاده از این الگوریتم کرد . الگوریتم مگس خوار در واقع راجع به متن نوشته شده توسط کابر در جست و جوی گوگل قضاوت می کند و قصد بررسی هدف کاربر را دارد تا نتایج جست و جو برای کاربران بهینه سازی شود و هرچه سریعتر کاربران را به هدفشان از جست و جو برساند . به واسطه این الگوریتم تمام عبارتی که توسط کاربر مورد جست و جو قرار گرفته بررسی می شود و نتایج مناسب تری برای وی به نمایش در می آید . این الگوریتم برای برخورداری کاربران از Semantic Search یعنی جست و جوی با معنی ایجاد شده است و تا کنون نیز به دفعات به روز رسانی شده است .

ایجاد الگوریتم پنگوئن (Google Penguin) در الگوریتم های گوگل

الگوریتم های گوگل

تکنیک های سئو black-hat

در واقع پنگوئن نام کدی است که به الگوریتم های گوگل در سال ۲۰۱۲ اضافه شد . هدف این الگوریتم ، پایین آوردن رتبه سایت هایی است که دستورالعمل های مدیران گوگل را توسط تکنیک هایی مانند اسپم (Spam) و black-hat SEO و صفحات دروی نادیده می گیرند . توسط این تکنیک ها ، مدیران سایت ها تعداد لینک هایی که به سایتشان اشاره می کند را افزایش می دهند و در نتیجه رتبه صفحات وب سایتشان را افزایش می دهند و ترافیک ارجاع سایت را به واسطه آن در آنالیتیکس بالا می برند . به واسطه فیلتر پنگوئن ، صفحاتی که از تکنیک black-hat استفاده می کنند را شناسایی می کند و تا حدودی از نمایش آن ها در نتایج جست و جو جلوگیری می کند . این الگوریتم هم مانند سایر الگوریتم ها توسط گوگل برای بهبود عملکرد به مرور زمان به روز رسانی می شود .

نتیجه گیری

لازم به ذکر است که یکی از تفاوت های اصلی بین این سه الگوریتم از الگوریتم های گوگل این است که مرغ مگس خوار بر خلاف پاندا و پنگوئن تأثیری بر سئو سایت ندارد و تنها برای بهینه سازی نتایج جست و جو برای کاربران در نظر گرفته شده است .

آموزش طراحی سایت | طراحی سایت فروشگاهی

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری