mrsz

تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری

1 پست در این موضوع

تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری

در این مطلب آموزشی در مورد تبدیل مشتریان به القوه به الفعل رو آموزش خواهیم داد

این راهنما شمارا یاری خواهد کرد تا بتوانید مسیر خود را از میان CRO های متداول که دارای نقص و تصورات غلط می*باشند پیداکرده و سپس با شروع از مراحل پایه بتوانید تغییرات چشمگیری در عملکردتان ایجاد و نموده و درنهایت در هر قدم از مسیر خود کارایی و اثربخشی تغییرات ایجادشده را موردسنجش قرار دهید.

اول، تعریف سریع:

Conversion Rate Optimization یا CRO عبارت است از یک روش استفاده از تحلیل و منطق و بررسی بازخورد کاربر به* منظور بهبود عملکرد یک وب*سایت. CRO برای بهبود هر پارامتری از وب*سایت شما که برای کسب*وکارتان حائز اهمیت است و شما قصد تقویت آن پارامتر رادارید، مورداستفاده قرار می*گیرد (که معمولاً نشانگر عملکرد کلیدی KPI نامیده می*شود)، اما این امر همواره با یافتن مشتریان جدید، ثبت*نام*ها، دانلودها و ... مرتبط هست. به*عبارت*دیگر، درصد بازدیدکنندگان از سایت را که به*صورت آنی جذب وب*سایت شده و آن را مورد تأیید قرار می*دهند که این*یک لحظه جذب شدن آنی منجر به تبدیل کاربران منفعل و غیرفعال به کاربران ارزشمند و فعال می*شوند.

در قدم اساسی اول، CRO به معنی پی بردن به چیزهایی ست که کاربران نیاز دارند هست، تا سعی کنید وقتی*که به وب*سایت شما می آیند آن را به کاربران سایتتان بدهید. CRO شکل های مختلفی به خود می*گیرد، که برحسب KPI ای که شما درصدد بهبودش هستید متفاوت خواهد بود. گاهی اوقات این امر با آشکار تر ساختن فراخوانتان یا قرار دادن فراخوانتان در یک سایت پر بازدید (اما غیر بهینه) مرتبط خواهد بود. گاهی اوقات هم این امر مستلزم بازگردانی یا بازنشانی گام های غیرضروری و وقت*گیر از کانون مورد نظر هست چون اصطکاک و کندی می*تواند از به وقوع پیوست یک تبدیل مثبت جلوگیری کند.

در مورد چه چیزهایی باید اهمیت دهید؟

شما باید در مورد CRO به چند دلیل اهمیت به خرج دهید. دلیل اول این است که شما به احتمال زیاد در قبال ترافیک و بازدید از سایتتان از یک مسیر خاص یا مسیرهای دیگر پول پرداخت می کنید و یک نرخ تبدیل بالاتر به معنی بازگشت بهتر سرمایه ایست که خرج کرده اید (Return On that Investment = ROI) .

همچنین، بسیار مقرون*به*صرفه تر است که به*جای جذب بازدیدکننده*ی جدید، درصد بالاتری از بازدیدکننده*هایی که در حال حاضر دارید را تبدیل به بازدیدکننده*های فعال و مفید کنید. علاوه بر آن، برای تقویت ROI خود، بهینه سازی نرخ تبدیل وب سایت شمارا یاری خواهد کرد که در مقابل بازه ی زمانی توجه محدودی که بازدیدکننده*هایتان به بازدید از سایت اختصاص می*دهند و بعدازآن خسته شده و سایت را ترک می کنند، مقابله کنید و چیزهایی را که بازدیدکننده*ها به آن نیاز دارند را بتوانید به آن ها بدهید.

نرخ تبدیل بالاتر=ROI بهتر

روش یافتن بازدیدکننده*ی مقرون*به*صرفه تر

در مقابل آستانه ی بردباری محدود بازدیدکننده*ها مقابله می کند

قابل توجه است که، بهینه سازی در مورد به دست آوردن انواع بهتری از مشتری هاست-نه صرفاً بهینه سازی کورکورانه*ی نرخ تبدیل یک صفحه*یا کمپین داده*شده. اگر مردمی که در حال جذبشان هستید برای کسب*وکار شما گزینه*ی مناسبی نباشند هیچ نتیجه*ای نخواهید گرفت. حائز اهمیت است که بر روی بهینه سازی به*منظور یافتن مشتری*های بیشتری که تولیدات شمارا پسندیده و شمارا در گسترشتان یاری می کنند، تمرکز شود. هر کار دیگری مساوی است با اتلاف زمان و منابع خود.

منبع : بهینه سازی نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری