nazanin123

سئوال در مورد یک اخطار

7 پست در این موضوع

ارسال شده در (ویرایش شده)

با سلام

من حدود یکماه و نیم پیش ی قالب به علاوه فارسی سازی و کانفیگ از یکی از مدیران انجمن خریدم ، اینکه گفتم یکی از مدیران شاید خوب نباشه و نباید همه برن زیر سوال ، مجبورم اسمشونو بگم ، از ------- خریدم ،،،که متاسفانه از روز اول مدام خطا داشتیم ، حتی تحویل قالب 8 روز زمان برد چون خودشونم برای تحویل مشکل اخطار داشتن ، هرجوری بود قالب رو آماده کردن دادن بهم ولی این اخطارها پابرجاست ، هر کدوم رو برطرف میکنم یکی دیگه میاد ، تلفن ، تلگرام و اس هم برای پشتیبانی جواب نمیدن ...

اخطاری که اینبار میگیرم متنش در مدیریت جوملا اینه

Unknown column '' in 'order clause' SQL=SELECT * FROM `is_postinstall_messages` WHERE `extension_id` = '700' AND `enabled` = '1' ORDER BY `` ASC

Id 700 مربوط میشه به افزونه مدیریت محتوای جوملا و جدول is_postinstall_messages هم در phpmyadmin مربوطه به یک پلاگین بنام plg_twofactorauth_totp که پلاگین در هاست موجوده ولی توو پلاگین ها در مدیریت جوملا همچین پلاگینی نیست

این اخطار چیه ؟؟؟

واقعا دیگه خسته ام کرده ، اعصابمو ریخته بهم ، هر روز ی مشکل دارم

لطفا اگر میشه کمکم کنید تا این اخطار رو برطرف کنم ...

یک بکاپ دارم ، چجوری این بکاپ رو ریستور کنم که عکس ها و مطالبم نپره ؟؟؟ این راه درستیه ؟؟؟

ویرایش شده در توسط amir_seddighi

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش فرم ساز RSform آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات دوستیابی آموزش ساخت ربات فروشگاهی برای ووکامرس آموزش طراحی سایت داینامیک با php آموزش بخش پشتیبانی با rsticket

درود

دوست گرامی نیاز به عنوان کردن اسم ایشون نبود . انجمن جوملای ایران جهت پاسخ گویی به مسائل فنی ایجاد شده . چه مدیران چه کاربران اگه کالایی رو برای فروش قرار میدن خودشون پاسخ گوی پشتیبانی اون هستند نه انجمن . هدف از ایجاد بازارچه هم صرفا کسب درامد برای همه کاربرا بوده .

اینکه حالا مدیر یا کاربری کم لطفی کرده و پشتیبانی درست و حسابی نمیده شما در بی نهایت میتونید از طریق مراجع قانونی پیگیر قضیه باشید .

موفق باشید

Share this post


Link to post
Share on other sites
درود

دوست گرامی نیاز به عنوان کردن اسم ایشون نبود . انجمن جوملای ایران جهت پاسخ گویی به مسائل فنی ایجاد شده . چه مدیران چه کاربران اگه کالایی رو برای فروش قرار میدن خودشون پاسخ گوی پشتیبانی اون هستند نه انجمن . هدف از ایجاد بازارچه هم صرفا کسب درامد برای همه کاربرا بوده .

اینکه حالا مدیر یا کاربری کم لطفی کرده و پشتیبانی درست و حسابی نمیده شما در بی نهایت میتونید از طریق مراجع قانونی پیگیر قضیه باشید .

موفق باشید

خیلی ممنون که پست منو ادیت کردین !!! اما من توو انجمن هایی که عضو هستم و بخش بازارچه دارن همشون ی قسمتی هم برای رضایتمندی یا نارضایتی فروشنده رو دارن که اینجا شما ندارین ، من روزی که درخواست سرویس دادم خب خیلی ها بهم خصوصی دادن و من در نهایت به شخصی اعتماد کردیم که در جوملا فروم ستاره های بیشتری داره ، ، اما خوشبختانه ، خوشبختانه و خوشبختانه در گروه تلگرام 2 حتی دوستانی هستند که گفتن ما حاضریم نواقص کار رو رایگان براتون حل کنیم اما ازونجایی که سایت دولتی هست ما نتونستیم دسترسی هاست بدیم ، چون پنج شش تا سایت روی یک سرور میزبانی میشن

من ازتون خواهش میکنم ی بخشی رو به تایپیک های رضایتمندی یا نارضایتی تخصیص بدین

به هرحال مشکل خطای من پابرجاست ، اساتید لطفا راهنمایی کنند

Share this post


Link to post
Share on other sites

دوست عزیز همینطور که دوست خوبمون آقای صدیقی گفتند درست نیست که یک شخص را ملاک و معیار سنجش قرار بدید و یک گروهی را زیر سوال ببرید. به نظرم باید بررسی مناسبی انجام بدید تا این مشکلات پیش نیاد.

دسترسی بدید تا مشکلتون را بررسی کنیم

Share this post


Link to post
Share on other sites

ارسال شده در (ویرایش شده)

خیلی ممنون که پست منو ادیت کردین !!! اما من توو انجمن هایی که عضو هستم و بخش بازارچه دارن همشون ی قسمتی هم برای رضایتمندی یا نارضایتی فروشنده رو دارن که اینجا شما ندارین ، من روزی که درخواست سرویس دادم خب خیلی ها بهم خصوصی دادن و من در نهایت به شخصی اعتماد کردیم که در جوملا فروم ستاره های بیشتری داره ، ، اما خوشبختانه ، خوشبختانه و خوشبختانه در گروه تلگرام 2 حتی دوستانی هستند که گفتن ما حاضریم نواقص کار رو رایگان براتون حل کنیم اما ازونجایی که سایت دولتی هست ما نتونستیم دسترسی هاست بدیم ، چون پنج شش تا سایت روی یک سرور میزبانی میشن

من ازتون خواهش میکنم ی بخشی رو به تایپیک های رضایتمندی یا نارضایتی تخصیص بدین

به هرحال مشکل خطای من پابرجاست ، اساتید لطفا راهنمایی کنند

ستاره ها هیچ وقت تعیین کننده ی صلاحیت یک فرد نیست. شما باید با دید باز تر کارو انجام میدادید. مخصوصا برای سایتی به این حساسی که شما میفرمایید.

لهذا دوستان هستن میتونید دسترسی براشون ارسال کنید. تا بررسی بشه.

برای پیگیری و ادامه ی صحبت ها میتونید با مدیر کل انجمن Trantino رو با پیام خصوصی ادامه بدید

ویرایش شده در توسط Masood Ashoori

Share this post


Link to post
Share on other sites
دوست عزیز همینطور که دوست خوبمون آقای صدیقی گفتند درست نیست که یک شخص را ملاک و معیار سنجش قرار بدید و یک گروهی را زیر سوال ببرید. به نظرم باید بررسی مناسبی انجام بدید تا این مشکلات پیش نیاد.

دسترسی بدید تا مشکلتون را بررسی کنیم

منکه گفتم ... گروه تلگرام 2 خیلی کمکم کردن و ازشون ممنونم ... خیلی لطف کردن . ازشونم ممنونم ، اسم نمیبرم چون توو تلگرام 2 دو سه نفر هستن که پاسخ میدن.. بهرحال من دیگه دیشب عصبانی شدم چون رئیسم ساعت ١ شب با اس هرچی دلش خواست بمن گفت ... دسترسی ارسال شد...

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری