SMSBAZ

قالبی برای نمایش موجود نیست . لطفا با سرپرست سایت تماس بگیرید

7 پست در این موضوع

با سلام .

من چند سال پیش یک بسته ی نصبی جوملا گرفتم از خلیلان خرم و همون موقع نصب کردم و مشکلی نداشت . بنا به دلایلی سایتم رو کلا پاک کردم . الان اومدم دوباره همون فایل زیپ رو آپلود کردم و اکسترکت و نصب کردم جوملا رو ولی قالبم رو نشون نمیده و فقط مطالب میاد و پیغام خطای ( قالبی برای نمایش موجود نیست . لطفا با سرپرست سایت تماس بگیرید ) رو به من نمایش میده . لطفا هر کدوم از دوستان میتونه من رو راهنمایی کنه با توضیح کامل . راستی جوملای من نسخه 2.5 هستش . با تشکر از شما

آدرس وب سایت من : پرده ی نقره ای | Silver Screen

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

الان توی مدیریت قالب اون قالب پیش فرض رو دارید ؟ اگه دارید گزارش خطا رو روی حداکثر بذارید ببینید پیام خطای دیگه ای هم میده ؟

Share this post


Link to post
Share on other sites

گزارش خطا از طریق منوی تنظیمات کلی سایت، تب سرور قابل تنظیم هست .

مشکل شما ظاهرا به دلیل نصب ناقص به وجود اومده. پاک کنید مجدد نصب کنید

Sent from my HTC One max using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

دوست عزیز چند بار پاک کردم و مجددا نصب کردم هم روی سرور و هم روی لوکال .

البته من فهمیدم مشکل کجاست . بار اول که نصب کردم موقع نصب گزینه ی نصب داده های نمونه وجود داست توی گزینه های نصب ولی الان دیگه این گزینه وجود نداره . چند باری تست کردم ولی نمیدونم چرا این گزینه فعال نمیشه ؟

Share this post


Link to post
Share on other sites

یکبار تمام فایل و یوز و یتابس را پاک کنید کش مرورگرتان را خالی نماید و مجدا شروع به نصب کنیدو از بروزر دیگری استفاد نماید گزراش خطا را روی حد اکثر قرار بدهید یا از مدیریت هاستینگ تان درخواست نماید اکانت شما را یکبار حذف و دوباره ایجاد نمایند قبلا از این اعمال بکاب تهیه نماید جوملا شما چه ورژنی بوده گاها بعد از ابدید نرم افزار های سرور مشکل برای بعضی سایت ها با ورژن قدیمی پیش امده بود

اگر دوباره به این مشکل بر خوردید دسترسی به یکی از مدیران قرار بدهید.

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری