mahdi711

رکورد جدید گوگل، شگفت انگیز و باورنکردنی!

1 پست در این موضوع

دانلود کردن یک فیلم کامل در یک لحظه. شاید این عبارت برای خیلی ها رویایی بیش نباشد؛ اما از سریع*ترین کانکشن اینترنت جهان در کانساس رونمایی شد، آن هم یک گیگابایت در هر ثانیه!

IMAGE634792721667355263.jpg

به نقل ازجام نیوز؛ گوگل از سرویس اینترنتی ماورای سرعت خود در کانساس (Kansas) میسوری، رونمائی کرد که با سرعت برق، یک گیگابایت را در هر ثانیه، دانلود می*کند.

در این سرویس از فیبر نوری برای ارائه سرعت بیشتر استفاده می*شود که نسبت به سایر نقاط جهان، سریع*تر می*باشد.

مدیر اجرائی گوگل گفت: مدیر تحقیقی وب، از سرویس فیبر فوق سرعت در شهر کانساس میسوری (Missouri)، رونمائی کرد و نصب آن در سپتامبر آغاز می*شود. گوگل امیدوار است که این سرویس را به سایر شهرها گسترش دهد.

پاتریک پیچت، مدیر اقتصادی گوگل می*گوید: ما به دنبال سودآوری از آن می*باشیم. این برنامه ماست و "دسترسی"، مرز بعدی است که باید افتتاح شود.

کانکشن*های فیبر فوق سرعت گوگل و تلویزیون آن، از ارائه کنندگان فعلی، پیشی خواهند گرفت و به کاربران این امکان را خواهند داد تا ضمن جستجوی کانال*های زنده، یوتیوب و فایل*های ضبط شده و هزاران برنامه دیگر را مشاهده کنند.

image634639987804903732.jpg

گوگل همچنین اعلام کرد برای تجارت، بسته این محصول را گسترش خواهد داد، اما در این خصوص جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

فیبر گوگل، شامل بیش از 100 شبکه می*شود و هزینه آن 120 دلار در ماه برای پکیج تلویزیون، یک گیگابایت در هر ثانیه و یک ترابایت ذخیره انبوه می*باشد.

این پکیج، شامل شبکه*های معروف از شرکت*های اصلی و مشهور رسانه می*باشد.

همچنین گوگل پکیجی ارائه می*کند که فقط دارای اینترنت می*باشد و هزینه آن 70 دلار در ماه می*باشد که سرعت دانلود آن یک گیگ در ثانیه می*باشد.

منبع خبر: jamnews.ir

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری