biglat

اشکال در انتقال از لوکال به هاست

2 پست در این موضوع

با سلام خدمت دوستان عزیز.

ابتدا در این تاپیک باید عرض کنم که دوستان در صورت امکان اگر راهنمایی برای این بنده دارند به زبان هر چه ساده تر بیان کنند لطفا.

من سایتم بر هاست بود که با نصب افزونه جی کامنت و فعال کردن پلاگین هاش به مشکل خوردم و دیگه ادمین باز نمی شد و خیلی مشکلات دیگر که با راهنمایی بعضی از دوستان فهمیدم که باید کار را از اول شروع کنم و دیگه به هاست دست نزدم و سایت را همانجوری رها کردم و به سراغ لوکال و ساخت سایت جدید پرداختم.حالا کار سایت تمام شده و من تقریبا همه آموزش های نت رو مطالعه کردم و دیدم که بهترین روش akeeba هست.

پس از تهیه بسته نصبی از سایت خودم در لوکال از فایل منیجر هاست اطلاعات سایت قبلی رو پاک کردم و دیتا بیس و یوزر هم پاک کردم و یک دیتابیس جدید و یوزر ساختم و همچنین اون بیته نصبی رو از فایل منیجر هاست آپلود و unzip کردم.

حالا مشکل من این است که وقتی به سایت میرم و می خواهم اون بسته نصبی رو نصب کنم هر چی اون دیتابیس و یوزر جدید رو میزنم ارور میده و به مرحله بعدی نمیره.

حالا خواهشمندم اگر در این طول مسیر من جایی را اشتباه کردم که الان با این ارور موجه میشم دوستان لطف کنند به زبان هر چه ساده تر توضیح دهند.

و همچنین اگر راه بهتری هم هست اونم به زبان هر چه ساده تر بیان کنند ممنون میشم.

ارور

Could not connect to database. Please check your connection parameters.

یا

Error at the line 4: INSERT INTO `#__ak_stats` VALUES ('1', 'BACKUP_DEFAULT_DESCRIPTION l, d F Y H:i', '', '2012-09-10 18:57:56', '2012-09-10 18:59:40', 'complete', 'backend', 'full', '1', 'site-localhost-20120910-185756. ... MySQL: MySQL query failed with error 1062 (Duplicate entry '1' for key 'PRIMARY'). The query was:INSERT INTO `hma8e_ak_stats` VALUES ('1', 'BACKUP_DEFAULT_DESCRIPTION l, d F Y H:i', '', '2012-09-10 18:57:56', '2012-09-10 18:59:40', 'complete', 'backend', 'full', '1', 'site-localhost-20120910-185756.jpa', 'C:/xampp/htdocs/rare/administrator/components/com_akeeba/backup/site-localhost-20120910-185756.jpa', '0')

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش فرم ساز RSform آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات دوستیابی آموزش ساخت ربات فروشگاهی برای ووکامرس آموزش طراحی سایت داینامیک با php آموزش بخش پشتیبانی با rsticket

سلام راه های دیگه که آشون تر و بی دردسر تر هم باشن وجود داره

اینم روش ها و تاپیک های مخصوص به اون:

** آموزش ایجاد بسته ی نصبی جوملا ** (با تشکر از آقای مجید فتحی بخاطر قرار دادن این آموزش مفید)

انتقال سایت از لوکال به هاست بدون نیاز به افزونه و ساخت بسته نصبی

موفق باشین

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری