bahrambaba

پنل نمايندگي هاست

9 پست در این موضوع

سلام

به فكر افتادم يه پنل نمايندگي هاست بخرم و سايت هاي خودم رو رو پنل خودم داشته باشم و براي بعضي اوقات كه نياز به هاست جديد دارم دنبال هاست جديد نباشم.

در كل فكر خوبي هست يا نه ؟

آيا سرور بگيرم بهتره يا پنل نمايندگي ؟

در كل مشكلاتش چيه ؟

چه شركت هائي رو پيشنهاد ميدين؟

يه راهنمائي كلي مي خوام . متشكر از دوستان

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش فرم ساز RSform آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات دوستیابی آموزش ساخت ربات فروشگاهی برای ووکامرس آموزش طراحی سایت داینامیک با php آموزش بخش پشتیبانی با rsticket

درود

فکر خوبی

اگر به سرور و ژشتیبانیش آشنایی دارید خوب سررو بهتر دیگه ولی اگر آشنایی ندارید همون نماییندگی کرتونو راه میندازه

مشکلی هم فکر نکنم باشه تا پشتبان دیتاسنتر و هاستینگ دارید

پیشنهاد برای شرکت هم نمی کنم چون اینجا دیگه تو انجمن زیاد بحث شده دربارش ی سرچ کنید

بدرود

Share this post


Link to post
Share on other sites

راستش درباره سرور اطلاع چنداني ندارم.

خودم هم بيشتر نظرم رو نمايندگي بود.

راستش خودم شركت هاي زيادي رو ديدم كه همچين پلن هائي رو مي فروشند ولي نميشه به بيشترشون اطمينان كرد.

اگر موارد خاصي رو اطلاع داريد در پيام خصوصي برام ارسال كنيد .

متشكرم.

Share this post


Link to post
Share on other sites

درود

این مساله چیزی نیست که برای شما سوال پیش امده باشه

حالا هم که سوال پیش امده آقا علی کاش بهتر می پرسیدی که بتونیم جوابی داشته باشیم سوالی که ممکنه به همچیز ربط داشته باشه

سوال رو بهتر بپرسید

Share this post


Link to post
Share on other sites

دوست عزیز اتفاقا خرید از شرکتهای بسیار بهتر از افرادی هست که بصورت سرپایی کار می کنن ولی خوب برعکس هم ممکنه باشه و تنها روش برای شناسایی بهترین میزبان پرسجو از مشتریان و نمایندگان اون میزبان هست.

مثلا خودمو میگم 7سال سرپایی کار کردم و تونستم بهترین کیفیت و سرویس رو برای مشتریان فراهم کنم (تعریف از خودم نیست چون تا این مدت نارضایتی از مشتریان ندیم.)

الان بعد از 7 سال دارم شرکت رو ثبت می کنم و در این روز مبارک اسم شرکت توسط اداره ثبت شرکتها تایید شد و دارم سایر مدارک رو برای تکمیل فرمهام آماده می کنم.

یکی از مزیتهای شرکتهای رسمی اینه که میشه در هرزمان بهشون دسترسی پیدا کرد.

به کلیه عزیزان تا زمان ثبت شرکت یک مژده گانی همگانی در نظر دارم که بعد از دریافت پروانه به اطلاع عمووم خوام رسانید:a2d3:

Share this post


Link to post
Share on other sites

در مورد سرورهای اختصاصی باید بگم برای هاستینگ ما می تونیم 2نوع سرویس نم ببریم:

1- سرور کلوکیشن

2- سرور مجازی

که هزینه سرورهای کلوکیشن نسبت به سرور مجازی بسیار بالاتر هست مثلا یه سرور ساده می تونه ماهیانه 100هزار تومان به بالا هزینه داشته باشه

وای سرورهای مجازی بین 40-90 هزار تومان می تونه هزینه داشته باشه.

(قیمتهای ساده ذکر شده و هزینه ها ممکن هست بنا به درخواست مشتری بسیار بالاتر هم باشه.)

نمایندگی هم نوع بسیار ساده در امر فروش هاست هست که دارای انواع متنوعی هم هستن که من چند نمونش رو نام میبرم:

1- آلفا مستر رسیلر: امکان فروش هاست و مستر رسیلر رو برای نماینده ایجاد می کنه.

2- مستر رسیلر: امکان فروش هاست و نمایندگی رو برای نماینده ایجاد می کنه.

3- رسیلر: امکان فروش هاست رو برای نماینده ایجاد می کنه.

باز به درخواست کاربر بستگی داره هزینه های این سرویس ها:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

خیلی متشکر از دوستان عزیز و توضیحاتشون...

درباره سوال علی آقا بگم که هاست های زیادی هستند که بعد از فروش پشتیبانی رو فراموش می کنند و یا اصلا درباره هاستشون اطلاعات درستی ارائه نمی کنند. تو فروم ها هم بعضا گزارش دوستان از برخی هاست ها داشتند رو ارائه کرده اند.

افرادی مثل من که می خواهند تازه تو این کار وارد بشن و هنوز اول کار هستند انتظار راهنمائی بیشتر دارند.

منتظر هدیه جناب باغبانی هستیم....:D

پشتیبانی درباره مشتریان ریسلر ها به چه صورت خواهد بود...( چند جا نوشته شده بود که هاست اصلی پشتیبانی رو انجام میده... این چطوری انجام میشه؟)

Share this post


Link to post
Share on other sites

پشتیبانی که شما میگین در هر صورت مدیر سرور مسئول خدمات رسانی به مشتریان میزبانی شده در سرور هست.

چه خود مدیر سرور هاست رو بفروشه و چه رسیلر.

نمونه ای که ما با مشتریانمون (بخصوص نمایندگان) همکاری می کنیم صورتهای مختلفی داره:

1- تلفنی (شماره نماینده به شخصه ذخیره میشه و 80درصد جوابگو هستیم و در صورت عدم جواب بصورت اس ام اس)

2- عدم محدودیت در بازه زمانی پشتیبانی(با ثبت شرکت و استخدام افراد خبره در ضمینه پشتیبانی بصورت 24 ساعته آنلاین خواهد شد.)

3- تیکت که در بین 20 دقیقه تا 12 ساعت جواب داده میشود (به زودی کمتر از 10 دقیقه)

4- پشتیبانی توسط خود نمایندگان و در صورت فورس ماژور بودن پشتیبانی توسط ما

ما به این گونه ها با مشتریان عزیز همکاری داشتیم و داریم و خواهیم داشت.

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری