user_joomla

مشکل در مدیریت تیکت ها در rsticket

9 پست در این موضوع

این انجمن (p30joomla) قبلا برای بنده rsticket (نسخه 2 حرفه ای) نصب کردند وقتی وارد مدیریت تیکت میشم پیغام خطای زیر رو میده.البته از اولش اینطور بوده ولی من چون حالا تست کردم به مشکلش پی بردم.

خطایی رخ داده است. لطفا بررسی کنید که شناسه و رمز عبور خود را درست وارد کرده اید.

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

کسی کمک نمیکنه ؟

همین انجمن هزینه هاایی گرفت برای نصب این کامپوننتااا

حالا کسی پاسخگو نیست

Share this post


Link to post
Share on other sites

در مدیریت جوملا نمیتونید وارد بشید؟

وقتی در مدیریت جوملا و در منوی کامپوننت ها > rs ticket وارد میشید این اتفاق میفته؟ یا وقتی در خود سایت بعنوان یک کاربر پشتیبان میخواین به تیکت ها جواب بدین؟

Share this post


Link to post
Share on other sites
کسی کمک نمیکنه ؟

همین انجمن هزینه هاایی گرفت برای نصب این کامپوننتااا

حالا کسی پاسخگو نیست

با سلام...

دوست عزیز هیچ کسی در این انجمن محصولی به شما نفروخته!!! سایت مذکور هم ماله مدیر محترم انجمن مهندس طالبی هست و این انجمن فقط و فقط برای پشتیبانی رایگان مسائل بوجود آمده برای کاربران عمومی هست.

این انتظار و حرف شما کاملاً بی اساس و بی منطق هست، شما وقتی به بخش پشتیبانی سایت پی سی جوملا درخواست ندادین، و اونجا مطرح نکردین و پس دلیلی هم برای گلایه برای شما وجود نخواهد داشت!!! اونجا درخواست بدین تا برای محصولی که خریداری کردید پشتیبانی اختصاصی دریافت کنین و مشکلتون حل بشه. اگر هم خودتون میخاین یاد بگیرین و برطرفش کنین.داخل انجمن تاپیک میزنید و منتظر پاسخ دوستان انجمنی میمونید که نه اینکه بگید من از همین انجم خریدم ! چرا کسی پاسخگو نیست!!!

هر کدوم از بخشهای کاری مدیران و کاربران انجمن، در حوزه و رده ی خودش باید بررسی بشه .پس نباید این دید بد رو برای سایر کاربران ایجاد کنید.مبنی بر اینکه فلان کس در فلان سایتش مثلا سرمون رو کلاه گذاشته و الان هم پاسخگو نیست!!!

موفق باشید و سربلند

یا حق

Share this post


Link to post
Share on other sites

دوست عزیز من اگه تو خود p30joomla تیکت نمیزدم که نمیومدم اینجا

تیکت زدم کسی جواب نداده

هزینه صرف کردم تا چندتا محصول به سایت اضافه کنند.رایگان نبوده.

Share this post


Link to post
Share on other sites
دوست عزیز من اگه تو خود p30joomla تیکت نمیزدم که نمیومدم اینجا

تیکت زدم کسی جواب نداده

هزینه صرف کردم تا چندتا محصول به سایت اضافه کنند.رایگان نبوده.

باز هم اون مسئله ؛ ارتباطی به محیط عمومی انجمن و اینکه بیاید بفرمایید که بنده از این انجمن خریدم و پول دادم و چرا کسی مشکل بنده رو حل نمیکنه، نداره برادر عزیزم.

حق شماست که محصولی رو خریدین ازش پشتیبانی دریافت کنین و مشکلتون برطرف بشه اما بحث بنده این هست که اون سوءتعبیر در ذهن سایر کاربران ایجاد نشه که معمولا و همیشه هم ایجاد میشه!!! (متاسفانه!)

شماره های شرکت تماس بگیرید مهندس امیرطالبی پاسختون رو خواهند داد.

اگر به شماره ی شرکت دسترسی ندارید .بفرمایید تا شماره رو در اخیتارتون بگذارم.

موفق و سربلند باشید.

Share this post


Link to post
Share on other sites
دوست عزیز من اگه تو خود p30joomla تیکت نمیزدم که نمیومدم اینجا

تیکت زدم کسی جواب نداده

هزینه صرف کردم تا چندتا محصول به سایت اضافه کنند.رایگان نبوده.

ضمن اینکه که این موضوع به انجمن و مدیران و کاربراش ارتباطی نداره، بجای این پست، لطفا سوالی که ازتون پرسیدم اون بالا جواب بدید، شاید من بتونم راهنمایی کنم مشکل شما سریع تر حل بشه.

مطمئن باشید که آقای طالبی به محض اطلاع مشکل شما رو حل خواهند کرد.

Share this post


Link to post
Share on other sites
در مدیریت جوملا نمیتونید وارد بشید؟

وقتی در مدیریت جوملا و در منوی کامپوننت ها > rs ticket وارد میشید این اتفاق میفته؟ یا وقتی در خود سایت بعنوان یک کاربر پشتیبان میخواین به تیکت ها جواب بدین؟

ممنون.

من وقتی وارد مدیریت جوملا میشم و بعد میخوام وارد مدیریت تیکت بشم این ارور رو به من میده

خطایی رخ داده است. لطفا بررسی کنید که شناسه و رمز عبور خود را درست وارد کرده اید.

Share this post


Link to post
Share on other sites

مشکل خودتون رو با تماس با دفتر شرکت اطلاع بدهید بررسی و رفع شود .. من در جریان مشکل شما نیستم متاسفانه .. با سپاس

تاپیک بسته شد

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری