sasasa

مشکل در انتقال سایت از هاست ویندوزی به هاست لینوکسی

1 پست در این موضوع

سلام

من سایتم را که با جوملا 2.5 طراحی شده، از سایت ویندوزی (ایران هاست) به سایت لینوکسی (هاست ایران) منتقل کردم.

سوال اول: طبق آنچه که جستجو کرده بودم، هم می توان جوملا را در مقصد کپی کرد و سپس فولدرهای لازم مانند پلاگین ها و ماژول ها را از مقصد جایگزین کرد و دیتابیس را هم export کرد و هم اینکه می توان فایل ها و دیتا بیس را از مقصد در مبدا کپی کرده و فایل config را تغییر داد.آیا هر دوی این روش ها درست است؟

سوال دوم: حالا که سایت را به مقصد منتقل کردم (از طریق کپی کردن فایلها)، رفتار عجیبی از خودش نشون میده. مثلا در فایر فاکس نمی تونم مقالات را ویرایش کنم. وقتی روی مقالات کلیک میکنم دوباره به صفحه مربوط به نمایش لیست مقالات می رود. برای بعضی ماژول ها هم این اتفاق می افتد . اما در IE میتوانم مقالات را ویرایش کنم. آن هم فقط یک بار!!!!! بعد از آن هر تغییری که میدهم، پیغام ذخیره موفقیت آمیز میدهد اما در واقع ذخیره سازی اتفاق نمی افتد. کسی نظری داره؟

سوال سوم: بعضی از عکس هایم هم نمایش داده نمیشه. عجیبه؟

در ضمن من در سایت از پلاگین secure authentication نصب کرده بودم که آدرس admin را عوض کند. هر چند که یک بار هم این پلاگین را یک بار disable کردم و فایل های مربوط به فولدر plugins را از مبدا کپی کردم اما باز هم به جواب نرسیدم. آیا مشکل از این پلاگین است؟

خیلی ممنون میشم راهنمایی کنید.

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری