hoseyn007

با جوملا میشه همچین سایت هایی رو را انداخت؟

14 پست در این موضوع

آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

اونا رو دیدم فکر کنم

ساختار این دو تا سایتی که گفتم کمی متفاوت تره

مثلا مقایسه دو تا کالا و یا ... تو قاصدک و باران نیست

Share this post


Link to post
Share on other sites

با سلام بله می شود دوست عزیز با قدرت و انعطاف پذیری فوق العاده ای که جوملا داره حتی سایت هایی پیشرفته تر از دیجی کالا هم قابل راه اندازی است.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ارسال شده در (ویرایش شده)

می تونید یک نمونه به من نشون بدید؟

راستی اگه سایتی رو کپی دیجی کالا طراحی کنند تقریبا هزینش چقد میش؟

تشکر

ویرایش شده در توسط hoseyn007

Share this post


Link to post
Share on other sites

نمونه اش رو بنده تا حالا ندیدم اما همین فروشگاه سازهای قاصدک و باران و ... امکانات خوبی داره

میشه با دانش و تجربه و تلاش امکاناتش رو اضافه تر نیز کرد

برای بالا بردن امکانات و کیفیت و کسب قیمت هم بهتره از آقای طالبی یا آقای دلجو پیگیر بشوید دوست عزیز

موفق باشید

Share this post


Link to post
Share on other sites

سلام بنده میتونم یه فروشگاه مثل دیجی کالا براتون راه بندازم پیغام خصوصی براتون فرستادم

Share this post


Link to post
Share on other sites

هیچ پیغامی نیومده

الویت ما جی اس ام دات آی آر

و دیجی کالاست

هزینه ها رو برام بفرستین

Share this post


Link to post
Share on other sites
سلام بنده میتونم یه فروشگاه مثل دیجی کالا براتون راه بندازم پیغام خصوصی براتون فرستادم

دوست عزیز لطفا در انجمن تبلیغات نکنید و اینگونه موارد رو فقط از طریق پیام خصوصی پیگیری نمایید

متشکرم

Share this post


Link to post
Share on other sites

دوست عزیز دیجی کالا با دیتالاف زده شده ومیتونید قالبشو دانلود واستفاده کنید موفق وپیروز باشیدالبته اگه cmsمهم نیست

Share this post


Link to post
Share on other sites

کلا با جوملا میشه هر سایتی طراحی کرد

وقتی که ebay از جوملا استفاده می کنه دیجی کالا و جی اس ام که در برابر اون عددی نیستند

http://community.joomla.org/blogs/community/1301-ebay-chooses-joomla.html

یا سایت رهبر وقتی که با جوملا طراحی شده شما دیگه حساب کار رو بکن

http://arabic.khamenei.ir/

Share this post


Link to post
Share on other sites

درود بر شما

نمیدونم چرااینقدر جوملا را ساده درنظر میگیرید . فکر میکنید دی جی کالا از فضا اومده ؟

دی جی کالا هم یک سیستم هست مثل جوملا . تازه بخش های بسیاری از دی جی کالا باید بصورت دستی از طریق سورس انجام بشه ولی در جوملا 99 درصد بصورت ماشینی هست . جوملا به شما فقط امکانات مدیریتی را میده .

در واقع سیستم مدیریت محتوا برای این طراحی شده که جلوی اضافه کاری ها برای برنامه نویس ها گرفته شود. و نوع مدیریت را برای مالکان و مدیران راحت کنه و از هزینه های اضافی کم کنه. مثلا یک برنامه نویس فقط برای اینکه بیاد یک بخش ایجاد کنه که در اون یک ادیتور بیاد مطالب را دریافت کنه باید بیاد یک روز وقت بزاره و چند ده خط بنویسه . یا برای اینکه بیاد یه بخش ایجاد کنه مجموعه های تو در تو ایجاد کنه و وصل بشه به دیتابیس باید بیاد زمان زیادی بزار. خوب برای نوشتن همین تیکه 400 هزار تومان میگیرن. خوب سیستم مدیرت محتوا اومده این اضافه کاری ها را حذف کرده . ضمن اینکه تا جایی که امکانش بوده اومده همه ایتم ها را بصورت ماشینی تبدیل کرده .

در واقع تمام نیاز های یک وب سایت اولیه درون یک سیستم مدیریت محتوا گنجانده شده است. حالا از اینجا به بعد دیگه دست مدیر یا طراح هست. که میتونه کاستومایز کنه و امکانات بیشتر را یا بنویسه یا خریداری کنه .

دقیقا فرق بین جوملا و دی جی کالا مشابه فرق ویندوز و لینوکس هست . شما در ویندوز همه کارها را بصورت روان و ماشینی انجام میدهدی. اما در لینوکس همه کارها را باید بصورت کد نویسی و دستی انجام بدی. خوب قطعا استفاده و کاربرد ویندوز بیشتر است. و لینوکس عملا کاربرد عمومی نداره و به درد افراد غیر برنامه نویس نمیخوره و برای اهداف خاصی استفاده میشود.

دی جی کالا برنامه نویسی شده و جوملا هم برنامه نویسی شده . فقط فرقش تو این هست دی جی کالا اومده یه سیستم را بر اساس معیار ها و افکار خودش نوشته و اختصاصی هست. و جوملا هم اومده یک سیستم را بر اساس افکار و ایدههای خودش نوشته و عمومی هست .

با جوملا به راحتی میشود از دی جی کالا بهتر هم درست کرد . ولی فقط یه فکر غلط در ذهن مردم هست که فکر می کنند که چون رایگان هست با جوملا باید یک میلیون خرج کنند . خیر به این شکل نیست اگر می خواهی یک سایت در حدی دی جی کالا داشته باشی باید بیش از 10 الی 15 میلیون در جوملا خرج کنی . جوملا نیاز های اولیه و اینترفیس عالی را در اختیاز شما قرار میده و دست شما را برای کاستومایز کردن کاملا باز میزاره. اگر سایتی مثل دی جی کالا را بخواهید بدهید بصورت دستی براتون بنویسند بیش از 30 الی 40 میلیون دریافت می کنند (دلیلش هم اینه که کلی پول بابت همه اضافه کاری ها میگرن . این مورد را به راحتی میتوانید از شرکت های حرفه ایی که فقط کارشون نوشتن سیستم های اختصاصی هست بپرسید). فکر نکنید دی جی کالا اومده 2 میلیون خرج کرده . دی جی کالا سرمایه گذاری کرده و الان داره سودش رو میبره . شما هم سرمایه گذاری کن و سودش را ببر .

در کل هزینه راه اندازی همچین ایده ایی بیش از 10 الی 15 میلیون در جوملا نیاز دارد. ضمن اینکه باید هزینه های ماهیانه گرافیست ، چند مدیر و سرور خوب هم در نظر بگیری. اگر هم کسی قیمت پایین داد بدون نه برنامه نویس هست و نه حرفه ایی

فقط تهیه بهترین و پیشرفته ترین کامپوننت فروشگاهی جوملا به همراه کلیه ماژول هایش نزدیک 3 میلیون اب میخوره. با دلار روز گفتم . (البته این فقط هزینه خامش هست. بماند که باید ترجمه ، شمسی سازی و اضافه کردن ایتم ها و بخش های ریز هست.)

البته این را هم بگم اگر دست خودت توی کار باشه و خودت استین بالا بزنی میتونی این هزینه را خیلی کاهش بدی. مثلا اگر شما با برنامه نویسی اشنا باشی میتونی این هزینه را تا 4 میلیون کاهش بدی (البته هزینه سرور و نیرو کار سر جاش هست). به راحتی میری کامپوننت ها را میخری . یک قالب هم مینویسی یا یک قالب میخری و کاملا دیزاینش رو تغییر میدی و میشینی کاستومایز میکنی و تبدیل به یک قالب و فروشگاه اختصاصی حرفه ایی میکنی .

امیدوارم از مطالب استفاده کرده باشید.

موفق پایدار

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری