Komail

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    1,617
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

12 خوب

1 دنبال کننده

درباره Komail

  • درجه
    قهرمان جوملا
  • تاریخ تولد 16/01/66

اطلاعات شخصی

  • شهر سکونت
    تهران
  • شغل
    IT
  1. با سلام و وقت بخیر جهت اطلاع دوستان خواستم اطلاع رسانی کنم که مدیر سایت امید دیزاین نسبت به انجام کارها اصلا تعهد و تخصص ندارند و در 2 مورد همکاری بنده با ایشان نه تنها کار بنده انجام نشد بلکه ایشان پاسخگو هم نبودند و در نهایت هزینه را نیز مرجوع نکردند گفتم مطرح کنم تا دوستان دیگر نیز گرفتار نشوند
  2. <p>سلام و وقت بخیر</p>

    <p>میشه در خصوص کد پیگیری افزونه rsform بنده رو راهنمایی کنید</p>

  3. بله فرم رو انتخاب می کنم تنظیمات نتیجه نمایش رو هم حالت پیش فرض در نظر می گیرم جالب اینجاست که قبل از اینکه توسط ماژول کد پیگیری را جستجو کنیم پایینش نوشته رکورد یافت نشد بعد از جستجو هم همین رو نمایش میده و عملا کد پیگیری کار نمیکنه
  4. از دوستان کسی نیست بتونه راهنمایی کنه تا این مشکل حل بشه !؟
  5. بعد از سلام درج آگهی توسط کاربر در محیط سایت صورت می گیرد یا از طریق پنل مدیریت ؟
  6. <p>سلام آقا صابر</p>

    <p>وقت بخیر</p>

    <p>لطفا اگر برات مقدوره و نسبت به این موضوع شناخت داری بنده رو راهنمایی کن</p>

    <p>متشکرم و موفق باشید</p>

    <p><a href="http://joomlaforum.ir/showthread.php/11513-%D9%85%D8%A7%DA%98%D9%88%D9%84-%DA%A9%D8%AF-%D9%BE%DB%8C%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%85-%D8%B3%D8%A7%D8%B2-rsform/page9" rel="external nofollow">http://joomlaforum.ir/showthread.php/11513-%D9%85%D8%A7%DA%98%D9%88%D9%84-%DA%A9%D8%AF-%D9%BE%DB%8C%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%85-%D8%B3%D8%A7%D8%B2-rsform/page9</a></p>

  7. سلام دوستان عزیز لطفا در صورتیکه نسبت به این افزونه شناخت دارید بنده را راهنمایی بفرمایید تا بتوانم مشکل را برطرف سازم با تشکر فراوان
  8. از دوستان مطلع تقاضا می شود راهنمایی بفرمایید تا مشکل برطرف شود کد پیگیری کار نمی کند و پیام رکورد یافت نشد نمایش داده می شود
  9. ضمن تشکر الان موفق شدم به کاربر بعد از تکمیل و ارسال فرم کد رهگیری نمایش بدم ماژول رو هم نصب کردم اما وقتی کد رهگیری یا کد پیگیری نمایش داده شده را وارد می کنم می گه رکورد پیدا نشد چجوری این مشکل رو برطرف کنم ؟ راستش این فرم ارجاع یک کار توسط کاربر به من هستش میخوام بعد از دریافت کد پیگیری کاربر بتونه پیگیری کنه بدین صورت که من تو مدیریت فرم مشخص کنم کارش الان در چه مرحله ای هستش و با توجه به پیام من توضیح مناسب برای کاربر نمایش داده بشه مثلا : منتظر پاسخ است - در حال پیگیری - در حال پذیرش - آماده شده است - به اتمام رسید ممنون می شوم راهنمایی بفرمایید هرچه زودتر بتوانم این کار را انجام بدهم
  10. سلام و تشکر منظورتان از المان از نوع Support Ticket چی هستش ؟ چون RSForm من فارسی هستش و اینکه ما در شبکه داخلی شرکت از افزونه RSForm استفاده می کنیم. خواستم ببینم امکانش هست بدون ایمیل و میل سرور همونجا کد رو به کاربر نمایش بده ؟ اگر امکانش باشه آموزش تون رو به صورت تصویری بگذارید واقعا عالی می شود متشکرم و موفق باشید
  11. سلام و وقت بخیر لطفا در خصوص ایجاد پنل کاربری شبیه به سایت افزونه ها راهنمایی بفرمایید
  12. همچنان مشکل پابرجاست
  13. دوستان مطلع منتظر راهنمایی تون هستم
  14. مجددا از طریق پیام خصوصی ارسال شد
  15. ضمن تشکر از طریق پیام خصوصی رسال شد