ho2o2oo

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    12
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره ho2o2oo

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. با سلام به تمامی اساتید . من یک قالب از شرکت yoo فارسی کردم . که عرض قالب از فرمورک این شرکت پیروی می کنه که پیکسل میگیره من می خوام درصد بگیره باید چکار کنم در پنل فرمورک این شرکت فقط پیکسل می گیره ممنونم
  2. ممکنه بگید دنبال جی باید بگردم ؟
  3. با سلام به تمامی اساتید من پطور به یک ماژول گزینه پیشرفته رو اضافه کنم که کلاس ماژول و .. رو توس تعیین کنم . ممنونم .
  4. دوستان راهی هست که با Maximenu CK ستش کنم منو بالا رو
  5. [ATTACH=CONFIG]3713[/ATTACH] با سلام می خوام اینطوری بشه .
  6. خوب چطوریی نمی شه یا بلد نیستم .
  7. با سلام به اساتید و دوستان. بنده از قالب yoo balance استفاده می کنم یک مشکل دارم با منو این قالب اونم اینه که می خوام وقتی منو باز می شه و یک کاربر روی منوی خواستی کلیک کنه روبرو آن زیر مجموعه ها باز بشه اما در قالب های yoo همگی زیر مجموعه ها زیر منو نمایش داده می شود . دوستان راه حلی برای این کار اگر داند بگن بنده الان لنگم ممنونم .
  8. با سلام به اساتید من ماژول دیفالت ورود رو در منو گذاشتم و کاربران به راحتی لاگین می کنند . حالا می خوام نسبت به گروه اون کاربر در منوی لاگین بعد از خوش امد گویی لینک هایی رو نشان بده . پیشنهادچیه قابل اجرا هست . راهکارش چیه ممنونم .
  9. دوستان یه سوال دارم کاربران می تونن یا پرداخت از طریق این ماژول حساب کاربریشون رو شارژ کنند و بعد از سایت خرید کنند.
  10. سلام اقا من چطور می تونم از این روش در قالب هاب zoo استفاده کنم . می خوام فونت یکان رو هم استفاده کنم ممنون می شم راهنماییم کنید
  11. گشتم نبود ؟
  12. سلام من می خواستم به قالب جوملا سایتم چند ایکن به سمت راست اضافه کنم . مانند عکس زیر کسی می تونه کمکم کنه :