yas810

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    17
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

1 دنبال کننده

درباره yas810

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. دوستان کسی میتونه کمک کنه اگه همچین کامپوننتی وجود نداره هم دوستان راهنمایی کنن که ما نگردیم.
  2. سلام کدام کامپوننت فرم ساز امکان ویرایش و جستجوی اطلاعات ثبت شده را دارد.
  3. من می خوام رتبه سایت خودم رو که دامنه آن .net هست در بین سایت های ایرانی در آلکسا نشون داده بشه
  4. سلام در آلکسا چطور میشه سایتی که دامین با پسوند net داره رتبه اون رو بین سایت ها با دامنه ir هم مشاهده کرد.(مثلا در لینک http://www.alexa.com/search?q=sanjes...eener&p=bigtop رتبه سایت sanjesh.org در ببن سایتهای با دامنه ir عدد 67 ثبت شده است)
  5. نصب اطلاعات نمونه را انجام دادم و قاصدک نصب شد با تشکر
  6. عرض کردم که نصب کردم ولی کامپوننتی همراه با آن نصب نشد و فقط جوملا 2.5 بدون ماژول و کامپوننت نصب شد.
  7. سلام من نسخه free فروشگاه ساز قاصدک رو در لوکال هاست نصب کردم ولی فقط یک سایت ساده انگلیسی بدون هر نوع ماژول و کامپوننتی نصب شد. چطور باید از این فروشگاه ساز استفاده کرد.
  8. سلام ولی من نمیخوام ارسال ایمیل داشته باشم. راهی هست؟
  9. سلام من می خوام از rsticket روی سرور لوکال استفاده کنم. چطور میشه ارسال تیکت گزینه ایمیل را حذف کرد(چراکه در اوکال هاست نمیشه ایمیل فرستاد)؟
  10. در این اسکریپت کاربر فقط میتونه کد رهگیری که ما در سیستم وارد کردیم جستجو کنه. چطور میتونه تیکت ثبت کنه و کد رهگیری دریافت کنه و سپس اونو جستجو کنه و پاسخ مارو مشاهده کنه.
  11. سلام آيا كامپوننتي براي تيكت دهي هست كه براي جستجوي تيكت نياز به ورود به سيستم نباشد و به وسيله كد رهگيري بتوان تيكت را پيگيري كرد.
  12. سلام دوستان من یک سایت به صورت لوکال با استفاده از wamp ساختم. در شبکه lan و در سیستم های دیگه با زدن آدرس http://192.168.0.1/joomla سایت نمایش داده نمیشه در حالیکه در سرور با آدرس http://localhost/joomla سایت نمایش داده میشه. چه تنظیماتی باید انجام بدم تا مشکل حل بشه؟ --------------------------- عنوان تاپیک ویرایش شد با تشکر وحید طاهری
  13. سلام من می خوام از rsticket روی سرور لوکال استفاده کنم. چطور میشه ارسال تیکت گزینه ایمیل را حذف کرد(چراکه در اوکال هاست نمیشه ایمیل فرستاد)؟
  14. سلام من می خوام از ماژول Huru Helpdesk استفاده کنم. در پیکربندی نوشته پلاگین user sync غیر فعال است. در حالیکه در مدیریت پلاگین همچین پلاگینی ندارم(جوملا 1.5.26) چه باید کرد؟
  15. <p>با عرض سلام . </p>

    <p>از حالت آفلاین خارج کردم. مجدد ببینید.</p>

    <p>sajedi.net</p>