ali09366

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    1,018
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • Days Won

    2

ali09366 last won the day on دسامبر 6 2013

ali09366 had the most liked content!

اعتبار در انجمن

13 خوب

1 دنبال کننده

درباره ali09366

  • درجه
    متخصص جوملا
  • تاریخ تولد

اطلاعات شخصی

  • شهر سکونت
    اصفهان
  • علاقه مندی ها
    IT
  1. عرض ادب مقاله زیر برای شما آماده سازی شده است : انواع دامنه های ملی ir. این پسوند مخفف کلمه iran می باشد و توسط افراد مقیم ایران ثبت می شود و یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین دامنه های ملی کشور ایران می باشد که توسط ایرنیک ثبت می شود . co.ir. ابتدای این پسوند مخفف company می باشد و مخصوص شرکت ها و نهاد های غیر دولتی میباشد و ثبت آن مشروط بر سند ثبت شرکت و یکسری قوانین خاص است . org.ir. ابتدای این پسوند مخفف کلمه organization می باشد که به معنای سازمان است و ثبت آن فقط برای سازمان ها شرکت ها و موسسات غیر انتفاعی ثبت شده مجاز است . gov.ir. ابتدای این پسوند مخفف کلمه goverment به معنای دولت است و ثبت این نوع پسوند فقط برای بخش های اجرایی موسسات ، وزارتخانه ها و سازمان های زیر مجموعه قوای مجریه ، مقننه ، قضاییه مجاز است . net.ir. ابتدای این دامنه از مخفف کلمه network به معنی شبکه استفاده شده که مخصوص شرکت های خدمات شبکه و ISP ها می باشد و ثبت آن با ارائه کپی مجوز ISP ممکن است . sch.ir. همانطور که مشخص است ابتدای این پسوند مخفف کلمه school است و مخصوص مدارس و موسسات آموزشی یا سایر آموزشگاه های زیر نظر آموزش و پرورش بوده و ارائه کپی مجوز مذکور جهت ثبت لازم است . ac.ir. ثبت این دامنه مخصوص موسسات عالی دارای مجوز وزارت علوم وزارت بهداشت و مجلس شورای اسلامی و شورای انقلاب فرهنگی بوده و ارائه مجوز مذکور جهت ثبت این نوع دامنه لازم است . id.ir. ثبت این نوع پسوند مخصوص اشخاص حقیقی تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است و ارائه تصویر شناسنامه شخص متقاضی جهت ثبت آن لازم است و ثبت این نوع دامنه هنوز رایج نشده است . -------------------
  2. عرض ادب این سایت ها اسپمر بر روی سایتتون ارسال می کنند و بسیار هم برای سئو شما ضرر داره ، این سایت ها میزان bounce rate سایت شما رو افزایش میدن و اصلا خوب نیست . شما می تونید از طریق گوگل آنالیز دسترسی این ربات ها رو از سایتتون حذف کنین ، البته آموزشش انگلیسی هستش و حتما طی 2 هفته آینده فارسی شدش رو بر روی وبلاگ میزبان فا منتشر می کنیم . لینک آموزش : Keep away the spam in Google Analytics with 2 filters | Ohow اگر هم این سایت ها فقط بهتون لینک دادن می تونید از طریق وبمستر تولز لینک هاشون رو حذف کنین .
  3. سلام لطفا هنگام ورود به filemanager گزینه show hidden files رو تیک بزنید تا فایل های مخفی هم براتون مشخص بشه ، و اگر هم چنین فایلی ندارید می توانید ایجاد کنید . در صورتی که این آموزش رو روی سایتتون پیاده سازی کنید دیگه هیچکس نمیتونه یوزر و پسورد رو مدیریت سایتتون تست کنه . در صورتی که سوالی داشتید در خود مطلب اصلی در لینک زیر میتونید نظر اضافه کنید تا سریعا تیم فنی میزبان فا پاسخ براتون ارسال کنن . -----------------------
  4. این نوشته جهت آپدیت پست ارسال گردیده است
  5. من نیومدم به شما بگم سایتتون رو سئو می کنم و ... من اومدم که خدمتتون عرض کنم اگر کار اشتباهی روی سئو انجام بدید جبرانش خیلی خیلی سخته پس لطفا خیلی دقت کنید که سایتتون رو میخواید بدین به کدوم شرکت برای سئو ...
  6. اصولا برای سئو بهتر عناوین مطالب باید در تگ h1 باشند .
  7. با مرورگر های دیگر نیز تست کنید ببینید باز هم خیلی طول میکشه یا خیر
  8. از عنایت شما به این مجموعه متشکریم . در قالب ارائه شده توسط ما تمام صفحات و منو ها ترجمه شده اند ( مقایسه کنید ) و کاربران تازه وارد می توانند آسان تر از آن استفاده نمایند . البته ما اطلاعی نداشتیم که قبلا توسط شرکتی دیگر ترجمه شده اما در هر صورت حدود 1 ماه هستش که ترجمه و ارائه رایگان آن در دستور کار میزبان فا قرار دارد .
  9. قالب Zenite2 برای جوملا 3 قالب فارسی زنیت 2 Zenite که توسط شرکت Themexpert طراحی شده مناسب نسخه های جوملا 3 می باشد . با این وجود که قالب زنیت 2 جزء قالب های ساده ی جوملا است به سرعت محبوبیت زیادی بین قالب های رایگان جوملا پیدا کرده است. این قالب بر پایه فریم ورک اکسپو می باشد که یکی از فریم ورک های قوی در زمینه طراحی قالب های جوملا است . قالب زنیت 2 با طراحی ساده ، زیبا و کاملا رسپانسیو خود گزینه ی بسیار مناسبی جهت راه اندازی سایت های شرکتی می باشد. نوع نمایش منوها در قالب زنیت 2Zenite2 از نوع مگا منو و اسپیلیت منو بوده و با نمایش در موبایل ، تبلت و انواع نمایشگرها از سازگاری کامل برخوردار می باشد. امکانات : طراحي برپايه فريم ورک قدرتمند (اکسپو ) قالبی زیبا جهت راه اندازی سایت های شرکتی سازگاری با جوملا 3.3 پشتیبانی از زبان RTL / LTR طرحی کاملا رسپانسیو دارای منوهای رسپانسیو دارای مگا منو و اسپیلیت منو تک رنگ به صورت پیش فرض پشتیبانی از فونت های مختلف فارسی طراحی بر پایه css3و Html5 دارای موقعیت های مختلف ماژول دارای تایپوگرافی و صفحه تماس دارای جداول قیمت گذاری دارای صفحه آفلاین ترجمه شده توسط دپارتمان طراحی و توسعه میزبان فا دمو انگلیسی دمو فارسی جزئیات بیشتر دانلود جهت دانلود ، بر روی دکمه دانلود کیک نمایید و سپس در پرتال کاربران میزبان فا ثبت نام نمایید ، پس از آن وارد ناحیه کاربری خود شوید و از منو مرکز پشتیبانی وارد قسمت دانلود فایل شوید ، در این مرحله قالب مورد نظر خود را دانلود فرمایید .
  10. سلام می خواستم بدونم چطور میشه صفحه 404 پیشرفض چوملا رو به صفحه 404 پیشفرض کامپوننت sh404sef تغییر داد ؟ یعنی آن صفحه 404 که داخل تنظیمات sh404sef برای کاربران به نمایش در آید نه 404 پیشفرض جوملا .
  11. واسه هزینه های بررسی و ارسال مرسوله پستی درب منزل شما . تجارت الکترونیک هزینه داره ، اگر دارید وارد این زمینه میشید به یه سورس مالی قوی نیازمند هستید .
  12. تشکر بابت این کتاب بنده این کتاب را خریداری نمودم و مطالعه کردم . در این کتاب بیشتر درمورد بهینه سازی وب سایت های جوملایی و اندکی در مورد سئو و مباحث پایه ای سئو بحث شده است . سوالی که پس از مطالعه کتاب برای بنده پیش اومد اینه که چرا نام کتاب راز های پنهان گوگل است ؟ بنده تو این کتاب راز پنهانی مشاهده نکردم ، با تشکر
  13. آگر ممکنه به بنده یا یکی از مدیران دسترسی بدید تا بررسی بشه
  14. سلام وارد مدیریت منو صفحه اصلی سایتتون بشید ، و از قسمت Metadata Options گزینه Meta Description رو بررسی کنین .
  15. عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران درباره پیش بینی خود از آینده بازار سکه و ارز گفت: امکان ندارد که قیمت دلار به کمتر از 3000 تومان برسد،چرا که تقاضای ارز و سکه خیلی بالا ست. رضا پدیدار اظهار کرد: بعد از رفع تحریم*ها بخشی از منابع کشور آزاد می*شود، این منابع مالی در واقع حاصل فروش نفت است و به نوعی این پولی که طی چند سال گذشته بلوکه شده است، درآمد ملی نیست بلکه ثروت ملی است. وی ادامه داد: ما باید ثروت ملی*مان را صرف سرمایه*گذاری پایدار و ثابت کنیم، اگر این اتفاق حاصل شود شاخص*های اقتصادی تغییر نمی*کند، به این معنی که قیمت طلا، سکه و ارز دچار نوسان نمی*شود، اما اگر این پول آزاد شده صرف هزینه*های جاری و واردات کالاهای مختلف شود با خود تورم به همراه آورده و قطعا باعث تغییر قیمت می*شود. چرا که عدم تعادل بین عرضه و تقاضا به طور طبیعی باعث ملتهب شدن اقتصاد شده که نتیجه آن افزایش قیمت*ها و نوعی تورم نیمه پنهان و در مرحله بعد تورم آشکار است. پدیدار با اشاره به اینکه عدم تعادل بین عرضه و تقاضا در دوره*ای تبدیل به تورم نیمه پنهان می*شود و همین امر ایجاد اشتغال را به دنبال دارد گفت: وقتی که پول در گردش باشد باعث به وجود آمدن اشتغال می*شود، چرا که شرکت*ها اقدام به استخدام افراد می*کنند و پروژه*ها به حرکت درمی*آید. اما این روند در ادامه باعث می*شود نیازمندی به پول و درآمد افرادی که استخدام شده اند بر قیمت*ها در بازار تاثیر بگذارد. این عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در پاسخ به این پرسش که آیا باید در روزهای آینده منتظر کاهش قیمت سکه و ارز باشیم یا خیر؟ گفت: افت قیمت از جنبه روانی دامنه کمی خواهد داشت، یعنی در مورد ارز دامنه کاهش قیمت حدود پنچ درصد است، امکان ندارد که قیمت دلار به کمتر از ۳۰۰۰ تومان برسد،چرا که تقاضای ارز و سکه خیلی بالا است و در صورت فعال شدن سیستم بانکی و راه *اندازی سیستم خط اعتباری، بانک*ها شروع به باز کردن اعتبار اسنادی کرده و درخواست*های زیادی برای خرید ارز، با خود به همراه خواهد داشت.