farsiwebhost.com

دانلود رایگان کتاب الکترونیکی رازهای طراحی سایت بخش دوم اثر بن هانت ( سال 2012 -2011)

9 پست در این موضوع

ارسال شده در (ویرایش شده)

کاربران گرامی با توجه به استقبال خوب شما از بخش اول ، بخش دوم کتاب الکترونیکی رازهای طراحی وب سایت پس از ترجمه و ویرایش هم اکنون در اختیار شما عزیزان است و با دانلود این اثر با ارزش گامی بزرگ در جهت پیشرفت کار خود بر می دارید.

با توجه به اینکه این کتاب الکترونیکی به زبان عامیانه انگلیسی نوشته شده است ( جهت ارتباطی واقعی تر با کاربران ) ترجمه آن را تا حدی مشکل می کند اما سطح علمی این انجمن ارزش وقت گذاشتن برای شما عزیزان را دارد

کلیه محتوای کتاب کاملا اورجینال بوده و در هیچ یک از سایتهای مشابه ایرانی منتشر نشده است و به صورت اختصاصی توسط پی سی مرکز تهیه و ترجمه شده است.

بن هانت نویسنده این کتاب از زمره افراد موفق و خلاق در تجارت اینترنتی و دنیای طراحی سایت است که توصیه های وی نگرش جدیدی را به شما ارئه می دهد.

برای دانلود برروی عکس کتاب یا لینک دانلود کلیک نمایید. در ضمن دوستانی که موفق به دانلود بخش اول نشده اند می توانند به این لینک مراجعه نمایند.

joomlaforum.ir_13511863231.jpg

زندگی میدان نبرد است ، جنگ ما هم یک جنگ آنلاین است که با زندگی واقعی ما گره خورده است . اگر این انجمن دشمن نداشت باید به قدرت خودش شک می کرد . پس همه باهم این انجمن را به یک امپراتوری تبدیل می کنیم.

اگر همه باهم باشیم می توانیم

ترجمه ، ویرایش و گردآوری : پی سی مرکز ( منبع : بن هانت )

ویرایش شده در توسط farsiwebhost.com

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

پیشنهاد به دوستانی که واقعا م یخوان دست از کارهای تکراری بکشن /....

Share this post


Link to post
Share on other sites
mamalhi

ارزش امتیازیش خیلی بالاست

بله حرفتون کاملا صحیح و درسته...

بنده رعایت جوانب دیگه رو کردم!!

اگر به ایشون امتیاز حقیقی و بیش از مقدر تعیین شده رو میدادم. د و س ت ا ن خیرخواه!!! و مهمربانتر از مادر انجمن یکی یکی میزدند ، که ای دااااااااااااااد ..ای هوااااااااااااااااااااااااار... این چه وضعشه!!!؟ به مدیران تند تند کیلوکیلو امتیاز میدین ولی تا سر ما کاربران عادی میرسه، چشمه ی امتیازاتتون میخشکه!!!:fight1::fight1::fight1:

چرا عدالت رو رعایت نمیکنین..این اصلا انصصصصصصصصصصصاف نیست و.....من شاکی ام. shotupshotupو از این داستانها....

برای همین ف بخاطر به زحمت ننداختتن این !!!د و س ت ا ن!!! تصمیم گرفتم که به همون 500 امتیاز تعیین شده بسنده کنم....

بله این بود فلسفه ی امتیاز گذاری ما....:heey::dadad4::heey:

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری