msi_academy

ابزار گوگل برای معرفی سایت های کپی کار

5 پست در این موضوع

سلام دوستان

یادمه گوگل یه امکان داشت که لینک صفحاتی که از مطالب وب سایت ما بدون اینکه منبع رو درج کنن کپی کردن رو میدادیم و گوگل یه کاریی میکرد و از نتایج جستجو خارجشون میکرد . میخواستم بدونم این امکان گوگل کجا هست ؟

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش فرم ساز RSform آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات دوستیابی آموزش ساخت ربات فروشگاهی برای ووکامرس آموزش طراحی سایت داینامیک با php آموزش بخش پشتیبانی با rsticket

محتوای حاوی تبلیغات شخصی و پست نامرتبط با موضوع تاپیک

ویرایش شده در توسط Hojjat MardaneZadeh

Share this post


Link to post
Share on other sites

به آدرس اینترنتی Report scraper pages بروید تا به صفحه گزارش یک صفحه کپی بردار در نتایج جستجوی گوگل وارد شوید.

در صفحه ظاهر شده در قسمت “Copy the query from the Google search box” متنی را که در گوگل جستجو کرده اید و سایت کپی بردار مورد نظر که قصد گزارش آن را دارید را وارد کنید.

در قسمت “URL of specific page with original content” آدرس صفحه ای که در سایت منبع وجود دارد را که محتویات اصلی در آن وجود دارد وارد کنید.

در قسمت “URL of specific scraper page” آدرس صفحه ای که در آن محتویات صفحه منبع کپی شده است را وارد کنید. این آدرس همان آدرس سایت کپی بردار ما است که ممکن است حتی در رتبه های بالاتری در صفحه نتایج گوگل نسبت به سایت اصلی منتشر کننده آن مطلب قرار بگیرد.

در قسمت ”Additional details” نیز می توانید اطلاعات تکمیل کننده ای را برای گوگل درباره صفحه کپی کننده بنویسید. مثلاً می توانیم نوع سایت کپی بردار را برای مهندسان گوگل ارسال کنیم.

در انتها نیز برای ثبت گزارش خود و ارسال آن به بخش بهینه سازی الگوریتم رتبه بندی صفحات نمایش داده شده در موتور جستجوی گوگل بر روی گزینه Submit کلیک کنید.

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری