majid.fathi

افزونه های فایرفاکس

5 پست در این موضوع

ارسال شده در (ویرایش شده)

سلام . دو افزونه را امروز دیدم که دیدم بد نیست معرفی کنم.

Firebug

لینک دانلود.

این افزونه را اغلب دوستان اشنایی دارند من هم خیلی وقت بود که نصب کرده بودم ولی امکاناتش را جزیی استفاده می کردم که امروز فهمیدم چقدر مفید هستش. css , html , javascript را براتون خیلی راحت می کنه. یک اموزش فارسی هم دیدم خوب بود .

افزونه Wappalyzer

لینک دانلود

اینم امروز در جومفا یکی از دوستان معرفی کرده بود. جالب بود تقریبا زبان برنامه نویسی ، cms ، فریم ورک های استفاده شده ، برنامه ها .... را که در یک سایت استفاده شده را در کنار ادرس بار فایرفاکس بهتون نمایش می ده.

افزونه تولبار الکسا

این افزونه هم که دیگه معروفه. نصب تولبار الکسا و بازدید از سایت هایی که می خواهین رتبه هاشون بالا بره، با بازدید از سایت با داشتن این تولبار رتبه ی الکسا خود به خود بالا می ره. این افزونه همچنین اطلاعات خوبی درباره ی رتبه الکسا، سایت های لینک شده ... را نیز بهتون می ده.

TinEye

دانلود افزونه

این افزونه به شما این امکان را می ده که در هرجا عکسی را دیدین و بخواهین بفهمین از کجا کپی شده یا عکس اصلی چی بوده و الان چه تغییراتی داده شده است را با یک کلیک راست ساده و زدن search image on tineye مشخص کند . یک نکته دیگه هم بگم که گوگل هم این امکان را برای شما فراهم کرده ولی از دید من که این سایت هم قدیمی تر و هم اینکه قدرت پردازش تصاویر در ان از گوگل بالاتره:a2d3:

دوستان اگر افزونه های جالبی برای سایت می شناسن معرفی کنند. :25:

ویرایش شده در توسط majid.fathi

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

سلام

من مدتیه نمیتونم از افزونه های فایر استفاده کنم و مدام زمان ورود به سایت فایر با خطای (تصویر) روبرو میشم در برخی از سایت های دیگه هم این مشکل وجود داره.!

Share this post


Link to post
Share on other sites

فکر کنم مشکل از ssl باشه که چون تاریخ سیستم شما به روز نیست، تایید نمی شه، تاریخ را به روز کنید ببنید درست می شه.:128fs318181:

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری