Reza Dasdar

فعال كردن كامپوننت RS Ticket

4 پست در این موضوع

باسلام

لطفاً دوستان راهنمايي بكنند

من كامپوننت RS Ticket را نصب كرده ام ، الان ميخوام اين كامپوننت رو براي منوي "پشتيباني" فعال بكنم . از گزينه هاي زير كدوم رو بايد به منو اختصاص بدم ؟

joomlaforum.ir_13583339131.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش فرم ساز RSform آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات دوستیابی آموزش ساخت ربات فروشگاهی برای ووکامرس آموزش طراحی سایت داینامیک با php آموزش بخش پشتیبانی با rsticket

ميخوايد چه كاري را توي اونمنو انجام بديد.

كلي ترينش طرح بندي پيش فرض داشبورد بايد باشه

Share this post


Link to post
Share on other sites

من یه هاستینگ می شناسم که روش سیستم تیکتینگ رایگان خوبی داره اگه خواستید pm بدید معرفی کنم.

Share this post


Link to post
Share on other sites

من افزونه اي رو كه از سايت پاستل دانلود كرده بودم رو نصب كردم فكر ميكنم درست نصب نشده . چون "طرح بندي داشبورد" رو به منوي "پشتيباني" اختصاص دادم و وقتي اون منو رو كليك ميكنم صفحه زير ظاهر ميشه . حتي تركيب كنار هم قرار گرفتن اون سه تا گزينه هم درست نيست (ارسال تيكت پايين تر نشون ميده). لطفاً دوستان بررسي بكنن تا من اين مشكل رو حل بكنم .

باتشكر ويژه

joomlaforum.ir_13583484631.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری