Mohammad Moradi

مدیر بازنشته
  • تعداد ارسال ها

    1,806
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • Days Won

    10

Mohammad Moradi last won the day on دسامبر 22 2016

Mohammad Moradi had the most liked content!

اعتبار در انجمن

31 عالی

درباره Mohammad Moradi

  • درجه
    مدیر بازنشته
  • تاریخ تولد

اطلاعات شخصی

  • شهر سکونت
    شمال ایران
  • علاقه مندی ها
    تجارت الكترونيك-سئو-ثروت-زيبايي-طبيعت-رسيدن به خدا..
  • تلگرام
    @uhannamoradi
  • شغل
    E-Commerce

آخرین بازدید کنندگان نمایه

29,757 بازدید کننده نمایه
  1. درود خب آدرسشونو بگیر برو به همون مسیر ببین چه خبره
  2. ابزار فانوس گوگل افزونه Lighthouse نام یک افزونه جدید و کاربردی از سمت گوگل در مرورگر گوگل کروم می باشد. Google Lighthouse چیست؟ ابزار Lighthouse که نام فارسی آن ابزار فانوس گوگل است یک ابزار خودکار برای بهبود کیفیت صفحات وب است. در تست با ابزارLighthouse یا همان ابزار فانوس دریایی گوگل، گزارشی به قسمت های مختلف سایت بر اساس امتیاز داده می شود و توصیه های متناسب با رفع مشکلات سایت به شما ارائه می گردد. چگونه Google Lighthouse را نصب کنیم؟ کافیست به نصب افزونه Google Lighthouse در مرورگر کروم مراجعه کنید. پس از نصب آیکونی آبی رنگ شبیه فانون در نوار ابزار کروم ظاهر می شود که با کلیک بر روی آن از باکس باز شده ابتدا گزینه options را کلیک و تیک همه گزینه ها را زده و سپس ok کنید. در صفحه اول باکس باز شده حال بر روی گزینه Generate Report کلیک کرده و پس از روند بارگذاری صفحه در انتها گزارشی مبنی بر تست این وضعیت را مشاهده کنید. منبع» افزونه Lighthouse گوگل
  3. پیش بسوی گوگل سرچ کنسول نسخه بتا search console یک محصول جدید طراحی شده توسط گوگل است تا به وبمسترها و مدیران سایتها در مدیریت جستجوی خود در جستجوی گوگل کمک کند. کنسول جستجوی جدید گوگل که نسخه بتا آن اکنون رونمایی شده، از پایه بازسازی شده؛ تا ابزار و بینش هایی را که صاحبان وب سایت ها و جستجوگرها برای آن درخواست کرده بودند، ارائه دهد. در پنل کنسول جدید جستجوی گوگل می توانید تایید کنید که کدام صفحات شما ایندکس شده اند (مورد خزش توسط ربات های گوگل قرار گرفته اند) و همچنین اطلاعاتی در مورد چگونگی رفع خطاهای ایندکس سایت دریافت می کنید. این امکان جدید گوگل برای عملکرد بهتر و دقیق تر در جستجوی Google که البته نسخه بتا آن فعلاً رونمایی شده تنها برای ۱۶ ماه ارائه شده تا پس از بازخوردگیری از سوی وبمسترها گوگل نتایج بعدی را بگیرد. ناگفته نماند که گوگل بدلایل خاص خودش طی بازه های زمانی به مالکان سایتها که در گوگل وبمسترتولز سایت خود را ثبت کرده اند ایمیل ورود به بررسی و تجزیه و تحلیل سایت در سرچ کنسول جدید می دهد. حتماً توصیه می شود وضعیت کنونی وبسایت خود را با استفاده از کنسول جستجوی جدید گوگل امروز بررسی کنید. گوگل سوئیچ ورود به سرچ کنسول جدید خود را در ابزارهای گوگل وبمستر تولز حال حاضر قرار داده جهت سهولت در این امر Console Search جدید را باز کنید. منبع: کنسول جستجوی گوگل
  4. کپی محتوا بدون ذکر منبع مشکلی نداره برای سئو منبع هم باید لینک بدی به همون صفحه ای که ازش کپی کردی
  5. آموزش

    آيا امكان درج و فروش محصولات آموزشي مرتبط با حوزه وب (طراحي سايت و سئو) هم است.....
  6. بخش دوم آموزش نحوه تولید محتوای مناسب با سئو نحوه تولید محتوا و استراتژی های مختلف تولید محتوا * نقشه راهنمای کاربران شما حتما با نقشه سایت آشنایی دارید و کاربرد آن را می دانید. برای محتوا هم نیاز به نقشه راهنمای کاربران داریم. نقشه راهنما یک ابزاری است که به شما این امکان را می دهد بر اساس کاربر وبسایت خود از فرمت و کانالهای مخصوص برای انتشار آن استفاده کنید. * استراتژی تولید محتوا و اولویت بندی ها در تولید محتوا شما دسته بندی های مختلفی را ایجاد کرده اید، شما باید نسبت به دسته بندی و کلید واژه یک استراتژی بنویسید و در آن فعالیت های مربوط به تولید محتوا و تبلیغات خود و همچنین نسبت به هم اولویت بندی کنید. حائز اهمیت ترین در اولویت بندی، کاربران می باشد. شما باید با استراتژی ها و تکنیک های خاصی بتوانید نظرات مخاطبان را بدست آورده و محتوای خود را براساس آنها برنامه ریزی و اولویت بندی نمایید. تولید محتوا را می توان از نکات سئو درون صفحه دانست. داشتن ادبیات قوی یکی از مهمترین نکات در تولید محتو است. منبع: روش های تولید محتوا
  7. مسلماً وردپرس - خیلی از جوملا کارهای حرفه ای سوق زیادی بسمت وردپرس پیدا کرده و مشغول آن هستند.
  8. در ساب دامنه بهتر نیست مگر اینکه بخواهید از یک سیستم مدیریت محتوای بهتر از حال حاضر سایت خودتون استفاده کنین. در حالت کلی بهتون پیشنهاد می کنم با توجه به موضوع بندی و محتوای سایت یک بخش بلاگ بزنید و شروع به وبلاگ نویسی کنین
  9. کنسول جستجو گوگل جایگزین گوگل وبمستر تولزسرچ کنسول یا همان کنسول جستجو گوگل چیست؟کنسول جستجو گوگل (Google Search Console) نام جدید گوگل وبمستر تولز (Google Webmaster Tools) به نشانی google.com/webmaster/tools است که البته امروز عنوان آن تغییر کرده و آدرس دسترسی به آن همچنان ثابت است.سرچ کنسول یک سرویس رایگان است که به شما برای بررسی و حفظ موقعیت وب سایت شما در نتایج جستجو گوگل کمک می کند. هرچند ثبت نام در سرچ کنسول گوگل برای قرارگرفتن در نتایج جستجو گوگل مورد نیاز نیست، اما ثبت نام در آن به شما برای درک اینکه گوگل سایت شما را چطور می بیند کمک می کند و می توانید از طریق آن تغییرات لازم را ایجاد کنید تا در نتایج جستجوی گوگل، به بهترین شکل دیده شوید.گوگل در اقدامی نام سرویس گوگل وب مستر را به گوگل سرچ کنسول تغییر نام داد. منبع: کنسول جستجو گوگل چیست ؟ | سئو کالج
  10. <p>سئو کالج، اولین دانشگاه مجازی آموزش سئو در ایران<a href="http://seocollege.ir/" rel="external nofollow">http://seocollege.ir/</a></p>

  11. نحوه تولید محتوا و استراتژی های مختلف تولید محتوا امروزه با توجه به تغییر الگوریتم گوگل و تاکید آن برروی نحوه تولید محتوا، تمامی مدیران و مالکان وبسایت ها استراتژی تبلیغاتی خود را بیشتر به سمت تولید محتوا برده اند. معرفی نکات مهم در رابطه با استراتژی محتوا و نحوه تولید محتوا * بررسی محتوا بررسی کنید که محتوای وبسایت شما اطلاعات مفیدی به کاربر ارائه می دهد یا خیر؟؟!!!اگر می خواهید که کاربران خود را همیشه راضی و خشنود از سایت خود نگه دارید، باید محتواهای گذشته خود را بررسی کنید و به آنها با توجه به خوانده شدن و نظرات از دید یک کاربر بیرونی امتیاز دهید. یکی از دلایل ناراضی بودن کاربران، زیاد بودن صفحات سایت است. زیاد بودن صفحات سایت علاوه بر اینکه باعث کندی سرعت بارگذاری وبسایت می گردد، کاربر را به جای تشویق بیشتر خسته می کند و در نهایت بعد از یک برهه زمانی وبسایت شما را برای همیشه ترک خواهد کرد(مگر اینکه شانس بیاورید). حذف صفحات بیهوده باعث افزایش رضایت کاربران و افزایش میزان کلیک می شود. * نحوه تولید محتوا بر اساس متا داده اگر می خواهید که مطالب شما در زمان و مکان مناسب به کاربر نشان داده شود و کاربران بیشتر با محتوای وبسایت شما درگیر شوند از متا داده استفاده کنید. هیچ استراتژی تولید محتوای سازمان یافته ای بدون متا داده وجود ندارد.یکی از این فعالیت ها، استفاده از برچسب ها و تگ ها می باشد. کاربران براحتی و بدون هیچ دردسری می توانند با استفاده موضوع دلخواه خود و با کمک برچسب ها و دسته بندی داده ها مطلب دلخواه خود را پیدا کنند.دسته بندی محتوا یک برنامه و هدفی را به شما برای تولید محتوا م یدهد و شما می توانید با یک استراتژی محتوای وبسایت خود را تولید کنید. بررسی محتوای سایت راه موفقیت سئو سایت شما در سال ۲۰۱۶ است. ادامه دارد ……. پایان بخش اول تولید محتوای مناسب با سئو
  12. راه های افزایش سئو سایت در گوگل وب سایت خود را در گوگل وبمستر تولز ثبت کنید. از گوگل آنالیتیکز برای آنالیز کامل وب سایت خود استفاده کنید. اگر از وردپرس استفاده میکنید حتماً پلاگین های Google Analytics for WordPress و All In One Seo Pack را نصب و از آنها استفاده کنید. برای وب سایت خود حتما نقشه سایت(sitemap) بسازید و مهم تر این که حتما نقشه سایت خود را در گوگل وب مستر تولز ثبت کنید. همیشه پیغام های گوگل وبمستر را در رابطه با پیج های ارور ۴۰۴ و ۵۰۰، محتوای تکراری، صفحات بدون عنوان و خطاهای فنی دیگر را بررسی و رفع کنید. استفاده از سرویس وب سایت ahrefs، به شما برای یافتن تعداد بک لینک ها ، لینک های داخلی و خارجی و تحلیل آماری محتوای وب سایت از سرویس وب سایت browseo و woorank برای یافتن سایر ارور های سئو سایت خود استفاده می کنید؟ از وب سایت Screaming Frog برای یافتن لینک های شکسته سایت استفاده می کنید؟ سایت شما می بایست واکنش گرا باشد.برای تمامی تصاویر سایت خود ویژگی alt قرار دهید، چون موتور های جستجوگر تصاویر سایت شما را با توجه به متن داخل alt آنها ایندکس می کنند. در هر صفحه از یک تگ h1 بیشتر استفاده نکنید.سعی کنید عنوان ها را با تگ های h2 و h3 قرار دهید. عنوان وب سایت خود را از ۶۵ کاراکتر بیشتر قرار ندهید چون در گوگل فقط ۶۵ کاراکتر نمایش داده می شود. برای توضیحات (description) وب سایت خود از ۱۵۵ کاراکتر بیشتر و از ۱۴۰ کاراکتر کمتر استفاده نکنید. در وب سایت خود از محتوی غیر قابل شناسایی و غیر قابل ایندکس مانند فایل های فلش و آی فریم استفاده نکنید. برای بررسی محتوای تکراری (duplicate content) در سایت از وب سایت siteliner استفاده کنید.نسبت متن (Text/HTML Ratio) وب سایت خود را افزایش دهید، بین ۲۰ تا ۷۵ درصد ایده آل محسوب می شود. منبع: روشهای افزایش سئو سایت در گوگل
  13. اصطلاحات رایج سئو SEM: به معنی بازاریابی موتورهای جستجو است. بازاریابی اینترنتی به منظور افزایش بازدیدکنندگان وب سایت طراحی می گردد. در بازاریابی موتورهای جستجو به دنبال یافتن افرادی هستیم که در موتورهای جستجو به دنبال اطلاعاتی می گردند، و ما می توانیم به آنها نیز کمک کنیم.SEM به معنی بازاریابی مقاله ای، بازاریابی محتوا، بازاریابی رسانه های اجتماعی و….. نیز می شود. SM: به معنی رسانه های اجتماعی نظیر: گوگل پلاس، فیس بوک، توییتر و …. می باشد. PPC: تبلیغات اینترنتی که برای آنها وجه پرداخت می کنیم. SE: موتورجتسجوگر مانند گوگل Seo Algorithm: فرمولی برای رتبه بندی وب سایت ها می باشد که هر موتورجستجوگر الگوریتم مخصوص خود را دارد. محتوای این الگوریتم را کسی جز خود موتورهای جستجو نمی دانند. این الگوریتم ها مرتباً بروزرسانی می شوند. ترافیک طبیعی: تعداد بازدیدکنندگانی است که از موتورهای جستجو نظیر گوگل بدست می آید که البته برای آنها هزنیه ای پرداخت نکرده ایم. این ترافیک حاصل سئو و بهینه سازی سایت می باشد که باعث نشان دادن لینک های وب سایت در نتایج جستجو شده اند. بازاریابی محتوا: تولید و انتشار مطالبی ناب و اصیل در وب سایت است. که نتیجه شگفت انگیز در سئو سایت خواهد داشت و باعث جذب ترافیک و به اشتراک گذاری مطالب وبسایت توسط دیگر سایت ها و وبلاگ ها می شود. متاتگ: کدهایی هستند که به موتورهای جستجو در پی بردن به محتواهای صفحات وب سایت کمک می کنند؛ مانند: متاتگ های Keywords، Title، Description و…. منبع: اصطلاحات سئو
  14. به اين آدرس مراجعه فرمائيدhttp://www.usitedesign.ir/seo-training/remove-the-site-from-google-penalty.html/