sdns

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    377
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • Days Won

    2

تمامی ارسال های sdns

  1. بعد از چندسال، سلام مجدد به بچه های انجمن جوملا آیا خود جوملا توی ورژن های جدیدش، Rest Api ارائه می کنه؟ مثلا بشه لیست مطالب و لیست دسته بندی مطالب و ... رو توی مثلا لینکی به صورت زیر گرفت؟ get method:http://mysite.com/api/articles/1 چون توی لیست پلاگین های جوملا 4، پلاگین هایی با اسامی web service و api token و اینا دیدم. در واقع هدف اینه که بشه محتوای کامپوننت های جوملا (مثلا کامپوننت مطالب) رو از طریق یه rest api دریافت کنیم. آیا خود جوملا یه همچین قابلیتی رو داره؟ اگه داره ممنون می شم به صورت کلی یه توضیحی بدید که چطور کار می کنه، یا منابعی اگه می شناسین بهم بگید. ممنون
  2. با directory خود rsform هم می شه. من توضیح می دم بعدا به درد کسی خورد بدونه چی کار باید بکنه: 1- یه فرم می سازیم که مدیر گارانتی ها رو برای کاربرها از طریق اون فرم وارد کنه. (بر حسب کدملی یا موبایل) 2- یه منوی directory براش می سازیم و تیک نمایش همه ارسال ها رو بر می داریم. توی این منو امکان سرچ هست. سرچ رو هم تنظیم می کنیم فقط با کدملی سرچ کنه. 3- کاربر می یاد توی این منو با کدملی اش سرچ می کنه و تاریخ اتمام گارانتی خودش رو که مدیر در مرحله 1 وارد کرده، می بینه.
  3. سلام. من نیازم رو توضیح می دم، ببینید این کار رو با RsForm می شه انجام داد؟ اگر بله چطوری؟ یا اگه کامپوننت دیگه ای برای این کار می شناسید ممنون می شم معرفی کنید. ما یه محصول فیزیکی به کاربر فروختیم حالا می خوایم کاربر بیاد و گارنتی اش رو از سایت ببینه. پس ما توی مدیریت باید ایمیل کاربر (یا هرچی مثل کدملی اش) به همراه یه فیلد تاریخ گارانتی رو وارد کنیم. بعد کاربر بیاد با اون ایمیل (یا کدملی) اش بتونه اون فیلد تاریخ رو ببینه و بفهمه که محصولش گارانتی اش تا کی هست. این پروسه رو چطوری می شه انجام داد؟ با RSForm می شه؟
  4. برای من چندتا سوال پیش اومده! - چرا نوشته اید دروپال رو می شه استفاده کرد؟! ولی جوملا رو نه! جوملا که به مراتب قوی تر از دروپال هست. - چرا لینکی به این سایت هایی که هک شده اند قرار نداند تا بررسی بشه اصلا جوملا هستند یا نه! اصلا هک شدند یا نه! - قطع به یقین امنیت یک سیستمی که هزاران نفر از کل دنیا سال ها روی اون کار کردند قوی تر از یک سیستمی خواهد بود که یک شرکت با چندتا کدنویس خودش داره روش کار می کنه! به نظر من دارند از آب گل آلود سوریه ماهی می گیرند تا جوملا رو ضعیف جلوه بدهند!
  5. ُسلام کسی از دوستان افزونه solidres ورژن تجاری hub رو داره؟ این افزونه برای رزرواسیون استفاده می شه. نسخه رایگانش ساده هست نسخه ی تجاری اش رو نیاز دارم.
  6. کسی این افزونه رو نداره؟
  7. یه هدیه نوروزی برای آدم های تنبلی مثل خودم :didi: اگه شما هم جزو کسایی باشید که سرتون شلوغه و لیست کارهاتون همیشه پره، شاید یکی از سخت ترین کارها براتون ارسال مطالب سایتتون به صفحه فیس بوک سایتتون باشه. چند وقت پیش توی وب گردی هام با یه اپلیکیـشن فیس بوک آشنا شدم که کارش اینه: لینک rss سایت خودتون رو بهش می دین، هر وقت مطلب جدیدی توی سایت خودتون منتشر کنید به صورت خودکار توی صفحه فیس بوک شما منتشر می کنه آموزش استفاده از این اپلیکیـشن رو توی وب سایتم قرار دادم و حیف اومد که اینجا هم نذارم. چون این انجمن هم پر از آدم های تنبله! خب بریم سراغ آموزش استفاده از این اپلیکـیشن : چیزهایی که نیاز داریم يک اکانت در فيسبوک يک لينک RSS از سایت خودتان اپليکيـشن RSS GRAFFITI مراحل انجام کار 1- ابتدا وارد اکانت فیس بوک خود شده و به اپلیکیـشن RSS GRAFFITI مراجعه کنید و روی گزینه Add New Publishing Plan کلیک کنید. 2- اسمی برای plan خود انتخاب کرده و create را بزنید و در صفحه مقابل New Target را بزنید. 3 - صفحه ای باز می شود که باید facebook را انتخاب کنید و وارد صفحه تنظیمات زیر شوید. در این صفحه تنظیمات مربوط به انتشار مطلب در صفحه فیس بوک شما وجود دارد. حتما باید اکانت مدیر فیس بوک و صفحه فیس بوک سایت را مشخص کنید. 4- بعد از ذخیره تنظیمات وارد شده ، روی add new source کلیک کنید. در این مرحله باید لینک rss سایت خودتان را بدهید تا مطالب از طریق آن لینک روی صفحه فیس بوک منتشر شود. 5- در صفحه مقابل لینک rss سایت خودتان را وارد کنید و روی ذخیره کلیک کنید تا تنظیمات مربوط به این قسمت نیز به صورت عکس دوم نشان داده شود. 6 - در قدم آخر کافی است دکمه Off را به حالت On در بیاورید. از این لحظه به بعد مطالب سایت شما با کمک لینک rss ای که در این اپلی***ن وارد کرده اید در صفحه فیس بوک مشخص شده نمایش داده خواهد شد. پ.ن : این آموزش فقط مربوط به جوملا نیست و در هر نوع وب سایتی می تونید ازش استفاده کنید. لینک دانلود تصاویر آموزش از سرور انجمن لینک هدیه اول: قالب فیروزه برای انجمن ساز کیوننا(فارسی)
  8. کیوننا یکی از قدرتمندترین افزونه های جوملا هست که به مدیران سایت ها اجازه می دهد تا یک انجمن بسیار قدرتمند برای سایت جوملایی خود راه اندازی کنند. مسلما تمامی وب مسترهایی که سایت های خود را با جوملا کار می کنند نام این افزونه را شنیده اند ولی یکی از ایراداتی که این افزونه قبل از این داشت نبود قاللب مناسب راست به چپ برای آن بود. من باب همین موضوع تصمیم گرفتیم قالب اختصاصی فیروزه را برای این افزونه به رایگان منتشر کنیم. (البته این رو صرفا به عنوان هدیه نوروز در نظر نگیرید! این رو بذارید به عنوان هدیه رونمایی شبکه کار ایران. چون برای نوروز هدیه ی ویژه تری قرار می دم به همین زودی!) ویژگی ها : - راست به چپ - پشتیبانی از تمام نسخه های موجود کیوننا - استفاده از افکت های زیبای css3 - استفاده از ترکیب بندی رنگ مناسب (مشکی، سفید، فیروزه ای) - استفاده از فونت های فارسی مناسب (در این قالب از فونت ب کودک استفاده شده که باید قالب سایتتون دارای این فونت باشه. اگه نمی دونید چه جوری فونت فارسی رو به سایت خودتون اضافه کنید اینجا آموزش دادمش) دمو آنلاین + عکس : دموی آنلاین رو می تونید توی سایت "آنلاین کار" ببینید.(البته رنگ منو ها رو اینجا عوض کردم) دموی آفلاین هم به صورت عکس های زیر هست: عکس دوم: دانلود: دانلود با لینک مستقیم از سایت استوا دانلود از آپلود سنتر انجمن جوملا فروم (دارای اشکال بسته نصب - فایل زیر رو دانلود کنید) دانلود از آپلود سنتر انجمن جوملا فروم (نسخه تصحیح شده و بدون اشکال) آموزش های لازم: اول اینکه فایل دانلود شده رو از حالت زیپ خارج کنید. داخل اون 2 تا فایل زیپ دیگه هست.این فایل ها شامل موارد زیر هستند: فایل اول: شامل کامپوننت فارسی کیوننا + ماژول های مربوطه + قالب فیروزه فایل دوم: فقط شامل قالب فیروزه فایل اول رو باید به صورت معمولی و از طریق مدیریت جوملا نصب کنید. فایل دوم مناسب برای کسانی هست که قبلا کیوننا رو توی سایتشون دارن و حالا می خوان فقط قالب رو روی اون نصب کنند. برای این کار این فایل رو در مسیر زیر از حالت فشرده خارج کنید: joomla_root\components\com_kunena\template در نهایت برید به : مدیریت جوملا - کامپوننت ها - انجمن ساز کیوننا - مدیریت قالب و قالب پیش فرض رو عوض کنید. هر سوالی بود باز هم در خدمتم. موفق باشید. __________________________ لینک هدیه دوم : آموزش ارسال خودکار مطالب سایت به فیس بوک
  9. برای جوملا 2.5 که تست شده و مشکلی نداره. ولی من خودم برای جوملا 3 یادم نیست که درست کار می کنه یا نه. می تونید روی لوکال هاست یه تستی بزنید. اصولا چون قالب هست اگر خود کئوننا تغییر عمده ای نکرده باشه نباید مشکلی داشته باشه.
  10. آقای جوملا کار عنوانی هست که خود به خود توی انجمن به کاربران با توجه به فعالیتشون داده می شه. :128fs318181: :didi: همون طور که توی پیغام خصوصی عرض کردم لطفا یه کاربر دمو بسازید تا بررسی کنم. احتمالا مشکل به خاطر تداخل css با قالب شما باشه.
  11. سلام دوستان روی یکی از سایت هام که RSForm نصبه و یه منوی فرم تماس با ما باهاش ساختم داره حمله injection می شه. فعلا این فرم رو از حالت انتشار خارج کردم. مهاجم محترم داخل ارسالی های فرم مواردی مثل موارد زیر فرستاده: ..%c0%af..%c0%af..%c0%af..%c0%af..%c0%af..%c0%af..%c0%af..%c0%afetc/passwd یا ../../../../../../../../../../etc/passwd یا SomeCustomInjectedHeader:injected_by_wvs یا if(now()=sysdate(),sleep(3),0)/*'XOR(if(now()=sysdate(),sleep(3),0))OR'"XOR(if(now()=sysdate(),sleep(3),0))OR"*/ یا "+response.write(9936120*9185453)+" و مواردی مشابه. می خواستم از دوستانی که در این زمینه تجربه کافی دارند بپرسم که آیا RSForm برای این جور حملات به اندازه کافی ایمن هست؟ ip فرد مهاجم هم از کشور ترکیه هست که مسدودش کردم. البته می دونم که به سادگی می تونه ip رو عوض کنه. و این که چه کارهایی توصیه می کنید انجام بدم؟
  12. پوشه ی cache موجود رو بررسی کنید ببینید حجمش زیاد نباشه. اگه حجمش زیاد بود می تونید از فسمت مدیریت جوملا cache رو حذفف کنید یا حتی کلا غیرفعال کنید.
  13. یک سوال داشتم: سایت افزونه ها - به وب سایت افزونه ها خوش امدید! چه ارتباطی با سایت http://afzoneha.com/ داره؟ البته تا این حد می دونم که دوتاش هم کار بچه های همین انجمن هست و نه بیشتر.
  14. 23 ام مرداد ماه 1391 در ادامه زمین لرزه های استان آذربایجان شرقی وب سایت صدا سیمای ایران به علت عدم پوشش دهی خبری مناسب و پخش برنامه های شاد در سوگ عذاداری هموطنان آذری کشور ( برنامه خنده بازار ) خشم ملت آذربایجان را برانگیخت و با هک سایت صدا و سیما تلنگری به صدا و سیما و دولت جمهوری اسلامی زد . متن هکر این وب سایت : اینجا آذرآبادگان هست سر ایران یک عمر جوک گفتی سکوت کردم بیگانه حمله کرد بابک را داده ام جنگ شد باکری ها داده ام رضا زاده و دایی شادی به خانه هایتان آوردند دیگر سکوت نخواهم کرد این صدای شکستن سکوت من است --------------------- هک شد تا مردمم بدانند هنوز هستند کسانی که پشتشان ایستادند ایستاده ایم همچو کوه در برابر افکار ننگ صدا و سیما اینجا آذرابادگان است خاک من, خون من,مردم من حتی لحظه ای نخواهیم گذاشت حقمان را یک مشت سیاستمدار بالا بکشند وقتی مردمان من زیر خاک جان میدادند صدا و سیما عوض اطلاع رسانی و همدردی خنده بازار بخش میکرد اما امروز من به خاطر مردمم به خاطر انسانیت به خاطر خدا مشت صداقت, مشت انسانیت,مشت فرهنگ را بر دهانتان کوبیدم تا بدانید 20 سال پیش دیگر مرد, مردم آگاه شده اند و کسی گوش به صدای برخواسته از هنجره سیاست نمیدهد. ---------------------- آذرآبادگان من تو را بار دیگر بهتر از قبل بنا خواهم کرد http://append-hc.com/mirror/id/18998 این هم اعتراضی به بی لیاقتی صدا و سیمای ملی!!!
  15. دوستان این خطای دیتابیس به چه معنا هست؟ و چه زمان هایی رخ می ده؟ چند بار بهش برخورد کردم: Table './db_name/oj2gf_session' is marked as crashed and should be repaired SQL=INSERT INTO `oj4hf_session` (`session_id`, `client_id`, `time`) VALUES ('f43d53ccd7576dc509ddeghghigh411d', 0, '1404551431') دیتابیس چرا باید کرش بشه؟
  16. از دوستان کسی افزونه ی Affiliate Tracker یا wizAffiliates رو داره برام پیغام خصوصی کنه؟ فارسی نباشه هم مهم نیست خودم فارسی اش می کنم.
  17. دوست عزیز منظور ایشون کد نبوده. چون کدی که شما نوشتین رو فایرباگ هم نشون می ده دیگه فرقی نداره. برای عوض کردن فونت قسمتی که نوشتید برید به فایل template_rtl.css در آدرس زیر: root/templates/jm_news_3/css/template_rtl.css سطر: 179
  18. جالبه " مثلشو" رو منم مثلث خوندم! توی آزمایشگاه ریتا ، صالح سوزنچی روی فونت های بهینه شده فونت فارسی کار کرده و فونت هاش الان توی کل نت هم وجود داره. بهتره که این فونت یکان هم با نسخه بهبود یافته جایگزین بشه. یکی از مشکلاتی که ما توی وب داریم همین فونت های فارسی هستند که خب کم کم دارن حل می شن.
  19. اگه منظورتون استفاده از آیکون ها به صورت فونت های تحت وب بود می تونید به دو سایت زیر مراجعه کنین: Fontello - icon fonts generator ❍ IcoMoon - Icon Fonts Done Right
  20. چه بیکاریه بابا! دونه دونه با وب مسترها می خواد ارتباط برقرار کنه. این وقت و انرژی رو بذاره توی یه راه درست هم می تونه پول در بیاره!
  21. برای من هم دقیقا این فرد ایمیل زده چند بار. به من با نام Paria Rad ایمیل زده بود. اصولا دیگه این جور موارد خیلی تابلو شدن واقعا چرا بعضی ها هنوز هم فریب این جور مسائل رو می خورن!
  22. برای این کار می تونید از پلاگین های جی کوئری استفاده کنید. توی لینک زیر چندتا از بهترینها برای این کار وجود داره: 15+ jQuery Preload Image Plugin with Example
  23. حتما همه تون با جومسوشیال (افزونه جامعه مجازی سازی جوملا) آشنا هستید دیگه. الان که داشتم می گشتم چشمم خورد به Easy Social! تازه به دنیا اومده! و می شه گفت یه رقیب اصلی برای جومسشیال حساب می شه. امکاناتش فوق العاده هست و به شما اجازه ساخت جامعه مجازی رو می ده. easy social محصول stackideas هست که افزونه های مثل کومنتو و easyblog و EasyDiscuss رو داره که همه شون افزونه های popular ی توی جوملا هستند. این افزونه به قیمت 149 دلار ارائه شده که می تونید دموش رو از لینک زیر ببینید: دموی افزونه جامعه مجازی ساز easy social
  24. دوست عزیز شما قالب رو از کجا خریدید؟ از خود joomshaper ؟ اگه مستقیما از خود سایت اصلی اش خریدید که نال شده نیست. ولی اگه از طریق سایت های رابط خریده باشید با توجه به اینکه می گید لینک روسی داره به احتمال 99% قالب نال شده هست و مشکلاتی که بارها عرض شده رو محتملا خواهید داشت. و اینکه می گید فریم ورک helix قابلیت آپدیت داره طبیعیه. چون فریم ورک به صورت رایگان عرضه می شه و طبیعنا آپدیتش هم رایگان انجام می شه. پس ربطی به نال شدن نداره.
  25. دوست عزیز این لینک ها بخاطر استفاده از نسخه های نال شده قالب ها یا افزونه های پولی توی سایت شما ظاهر می شن. وقتی یه کسی می یاد و این قالب ها یا افزونه ها رو نال می کنه و به رایگان در اختیار عموم قرار می ده عموما یه بک لینک به صورتی که مشاهده می کنید توی فایل ها قرار می ده. در بدترین حالت هم یک سری کدهای مخرب هم می تونه داخل این فایلها قرار بده که می تونه منجر به هک شدن سایت شما بشه. عموما این نال کننده ها روسی هستند و این لینک ها به زبان روسی قرار داده می شه.