farsiwebhost.com

تاپیک جامع آموزش whmcs سیستم مدیریت هاستینگ

37 پست در این موضوع

ارسال شده در (ویرایش شده)

اموزش تنظیم و کانفیگ whmcs

برای تنظیمات اصلی یا عمومی WHMCS از منوی Setup برروی General settings کلیک می کنیم.

تب یا سربرگ Mail دامنه ها :

گزینه های تب یا سربرگ Mail به شرح زیر می باشند :

Mail Type : نوع ایمیل ( PHP یا SMTP )mail1

Mail Encoding : رمزگذاری ایمیل

SMTP Port : پورت SMTP

SMTP Host : آدرس هاست SMTP

SMTP Username : کلمه عبور یا یوزر SMTP

SMTP Password : گذرواژه یا پسورد SMTP

SMTP SSL Type : نوع SMTP

do.php?imgf=joomlaforum.ir_14061170721.jpg

Global Email Signature : امضای ایمیل ( مثال : فارسی وب هاست اقتصادی لینوکس,هاست حرفه ایی جوملا,هاست ارزان فارسی وب هاست )

Global Email CSS Styling : استایل یا ظاهر CSS ایمیل

Global Email Header Content : محتوای هدر یا عنوان ایمیل

Global Email Footer Content : محتوای فوتر یا پاورقی ایمیل

do.php?imgf=joomlaforum.ir_14061170722.jpg

System Emails From Name : نام سیستم ایمیلی که از آن ایمیل ارسال می شود ( مثال : Farsiwebhost فارسی وب هاست )

System Emails From Email : ایمیلی که از آن ایمیلها ارسال می شود ( مثال : info@farsiwebhost.com )

BCC Messages : پیام BCC

Presales Form Destination : مسیر فرم پیش فروش ( انتخاب دپارتمان مورد نظر به عنوان مثال بخش پشتیبانی )

Presales Contact Form Email : ایمیل فرم تماس پیش فروش

do.php?imgf=joomlaforum.ir_14061170723.jpg

منبع : فارسی وب هاست

ویرایش شده در توسط farsiwebhost.com

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش فرم ساز RSform آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات دوستیابی آموزش ساخت ربات فروشگاهی برای ووکامرس آموزش طراحی سایت داینامیک با php آموزش بخش پشتیبانی با rsticket

اموزش تنظیم و کانفیگ whmcs

برای تنظیمات اصلی یا عمومی WHMCS از منوی Setup برروی General settings کلیک می کنیم.

تب یا سربرگ Support پشتیبانی

گزینه های تب یا سربرگ Support به شرح زیر می باشند :

Support Module : ماژول پشتیبانی

Support Ticket Mask Format : فرمت ماسک تیکیت پشتیبانی

Ticket Reply List Order : نحوه مرتب سازی تیکت ها

Tickety Reply Email Limit : محدودیت پاسخ ایمیل تیکت ( محدودیت ارسال ایمیل در هر 15 دقیقه یکبار )

Show Client Only Departments : فقط نمایش دپارتمان کاربران

do.php?imgf=joomlaforum.ir_14075888211.jpg

Client Tickets Require Login : الزامی بودن لوگین یا ورود برای تیکت های کاربران

Knowledgebase Suggestions : پیشنهادات مرکز آموزش

Attachment Thumbnail Previews : پیش نمایش های فایل پیوست شده ی بند انگشتی

Support Ticket *****g : امتیاز یا رتبه تیکت پشتیبانی

Ticket Closure Feedback Request : فعال سازی بازخورد تیکت ها

do.php?imgf=joomlaforum.ir_14075888212.jpg

Update Last Reply Timestamp : بروزرسانی برچسب آخرین پاسخ

Disable Reply Email Logging : غیر فعال کردن لوگ پاسخ ایمیل

KB SEO Friendly URLs : بهینه کردن آدرسها و مسیر ها برای سئو

Allowed File Attachment Types : نوع فایلهای مجاز برای پیوست

Service Status Require Login : ورود یا لوگین برای دیدن وضعیت سرویس

Include Product Downloads : محصولات شامل دانلود ( محصولات شامل دانلود در راهنمای دانلود )

do.php?imgf=joomlaforum.ir_14075888213.jpg

منبع : فارسی وب هاست

Share this post


Link to post
Share on other sites

اموزش تنظیم و کانفیگ whmcs

برای تنظیمات اصلی یا عمومی WHMCS از منوی Setup برروی General settings کلیک می کنیم.

تب یا سربرگ فاکتورها ( صورت حساب ها ) :

گزینه های تب یا سربرگ Invoices به شرح زیر می باشند

Continuous Invoice Generation : ایجاد فاکتور به صورت مداوم

Enable PDF Invoices : فعال کردن فاکتورها به صورت pdf

PDF Paper Size : سایز کاغذ pdf

PDF Font Family : فونت PDF

Enable Mass Payment : فعال کردن پرداخت های انبوه یا عمده

Clients Choose Gateway : انتخاب دروازه پرداخت توسط کاربران

Group Similar Line Items : گروه بندی خطی موارد مشابه

Disable Auto Credit Applying : غیر فعال کردن اعمال خودکار اعتبار

Cancellation Request Handling : بررسی درخواست کنسلی

do.php?imgf=joomlaforum.ir_14082761311.jpg

Sequential Paid Invoice Numbering : شماره پرداخت فاکتورهای پی در پی

Sequential Invoice Number Format : م شماره

Next Paid Invoice Number : شماره بعدی فاکتور پرداخت

Late Fee Type : نوع دیرکرد هزینه یا پرداخت

Late Fee Amount : مقدار هزینه دیرکرد

Late Fee Minimum : حداقل هزینه دیر کرد

Accepted Credit Card Types : انواع کارت های اعتباری قابل پذیرش

Issue Number/Start Date : شماره موضوع یا مشکل / تاریخ شروع ( این گزینه برای فعال سازی این فیلدها در پرداخت های با کارت اعتباری می باشد )

Invoice # Incrementation : افزایش فاکتور

تفاوتی که که می خواهید بین شماره فاکتور در سیستم تولید شود را وارد کنید ( پیش فرض عدد 1 )

Invoice Starting # : شروع فاکتور

do.php?imgf=joomlaforum.ir_14082761312.jpg

منبع : فارسی وب هاست

Share this post


Link to post
Share on other sites

اموزش تنظیم و کانفیگ whmcs

برای تنظیمات اصلی یا عمومی WHMCS از منوی Setup برروی General settings کلیک می کنیم.

تب یا سربرگ Credit ( اعتبار ) :

do.php?imgf=joomlaforum.ir_14083554661.jpg

گزینه های تب یا سربرگ Credit به شرح زیر می باشند

Enable/Disable : فعال / غیر فعال

تیک این گزینه برای فعال سازی اضافه کردن وجه یا بودجه توسط کاربران در ناحیه کاربری

Minimum Deposit : حداقل سپرده

Maximum Deposit : حداکثر سپرده

Maximum Balance : حداکثر موجودی

Require Active Order : نیاز به سفارش فعال ( این گزینه برای این می باشد که شما قبل از اضافه کردن وجه حتما سفارش فعالی داشته باشید )

منبع : فارسی وب هاست

Share this post


Link to post
Share on other sites

اموزش تنظیم و کانفیگ whmcs

برای تنظیمات اصلی یا عمومی WHMCS از منوی Setup برروی General settings کلیک می کنیم.

قبل از توضیح گزینه های این منو و تب ، لازم است اطلاعات مختصری در مورد سیستم affiliates بدانید :

فروش رابطه ای (به انگلیسی: Affiliate marketing) یک روش بازاریابیست که در آن کسب و کار به یک یا چند نفر که از طریق این برنامه، بازدید کننده یا مشتریانی را به کسب و کار ارجاء دادهاند، پاداش میدهد. برای مثال سایتها برای ارجاء بازدیدکنندگان جدید یا خریداران جدید هدیه یا مبلغی را به شخصی که معرفی را انجام داده پرداخت می*کنند.

این صنعت چهار بازیگر اصلی دارد: کالا، شبکه،ناشر و مشتری.

فروش رابطه*ای نوعی از بازاریابیست که محصولات و خدمات دیگران را در قبال دریافت کمیسیون برای فروش یا ارئه خدمات در سایت، وبلاگ یا از طریق لینک های که در اختیار شما قرار داده می شود بصورت آنلاین به کاربران دیگر معرفی کنید.

بطور خلاصه می توان گفت فروش رابطه ای یعنی بازاریابی و معرفی کالا یا خدمات دیگران به منظور فروش کالا یا خدمات آنها و استفاده مشترک از سود به دست آمده بر اساس توافق انجام شده.

یک «صفحه درگاه» صفحه ایست که بازدید کنندگان را به سایت مقصد هدایت می کند. صفحه درگاه لینکی به صفحه مقصد شما دارد.

صفحه مقصد آن صفحه ای است که شما امیدوارید کاربر زمانی را آنجا بگذراند و صرف کارهایی مانند خریدن یک محصول Affiliate یا اضافه کردن خودش به برنامه OPT IN شما. «صفحه مقصد صفحه فروش است».

صفحه درگاه توجه مردم را جلب و آنها را به صفحه مقصد راهنمایی می کند. صفحه درگاه دو هدف اصلی دارد: این صفحه جایگاه سایت را در موتور جستجو را بالا میبرد و اجازه می دهد تا هدف خود را بر جذب آمار قرار دهید.

وقتی به هر برنامه Affiliate یا برنامه پرداخت در برابر کلیک می پیوندید، لینک هایی به صفحات مختلف مقصد به شما داده میشود که می توانید از آنها برای فروش محصولات Affiliate خود استفاده کنید. چون این صفحه ها دارای «متغیر CGI » هستند تا شما را به عنوان فروشنده شناسایی کنند، خودشان نمیتوانند در موتور جستجو ثبت شوند.

این به این علت است که در آدرس خود دارای کاراکتر «؟» هستند. موتورهای جستجو ممکن است آنها را قبول نکنند یا مهمترین بخش یعنی شماره شناسایی شما را حذف کنند.

برای حل این مشکل، واسطه ها(Affiliates) از صفحات درگاه استفاده میکنند. واسط های زیرک یک صفحه وب جدا بر روی یک سرور دیگر طراحی و میزبانی میکنند که نام متفاوت داشته باشد در نتیجه در آدرس خود علامت سئوال ندارد.

در این صفحه درگاه به یکی از صفحات مقصد لینک می دهند و البته این لینک شامل متغیر CGI میباشد. این متغیر شماره مشخصه Affiliate را شناسایی می کند تا اعتبار او را تضمین کند.

کسی که واقعا بر روی Affiliate سرمایه گذاری کند چندین صفحه درگاهی ایجاد میکند که هر کدام به گروه مختلفی از مردم مربوط میشود.

تب یا سربرگ Affiliates یا فروش رابطه ایی :

گزینه های تب یا سربرگ affiliates به شرح زیر می باشند :

Enable/Disable : فعال / غیر فعال (تیک این گزینه برای فعال کردن سیستم های وابسته )

Affiliate Earning Percentage : درصد سود سهامداران (درصد از هر پرداخت که می خواهید بازاریابان وابسته آن را دریافت کنند )

Affiliate Bonus Deposit : واریز پاداش های وابسته

Affiliate Payout Amount : مبلغ پرداخت سهامداران

Affiliate Commission Delay : تاخیر کمیسیون سهامداردان

Payout Request Department : دپارتمان درخواست پرداخت

Affiliate Links : لینک های مفید یا وابسته

do.php?imgf=joomlaforum.ir_14087986281.jpg

منبع : فارسی وب هاست

Share this post


Link to post
Share on other sites

اموزش کانفیگ whmcs

برای تنظیمات اصلی یا عمومی WHMCS از منوی Setup برروی General settings کلیک می کنیم.

تب یا سربرگ security ( امنیت ) :

گزینه های تب یا سربرگ security ( امنیت ) به شرح زیر می باشند :

Captcha Form Protection : فرم کد امنیتی یا کپچا برای حفاظت

Always On (code shown to ensure human submission) همیشه روشن و فعال

Off when logged in خاموش و غیر فعال در هنگام ورود

Always Offهمیشه خاموش و غیر فعال

Captcha Type : نوع کد امنیتی

Default (5 Character Verification Code) معمولی با 5 کاراکتر

reCAPTCHA (Google's reCAPTCHA system) کد امنیتی گوگل

Required Password Strength : طول رمز عبور یا پسورد

Failed Admin Login Ban Time : زمان بستن اکانت ادمین بعد از ورود ناموفق

Whitelisted IPs : آی پی های مجاز ( لیست سفید آی پی ها )

do.php?imgf=joomlaforum.ir_14089550411.jpg

Admin Force SSL Access : اجباری بودن ssl برای دسترسی ادمین

Disable Admin Password Reset : غیر فعال کردن ریست یا بازگردانی پسورد ادمین

Disable Credit Card Storage : غیر فعال کردن ذخیر اطلاعات کارت اعتباری

Allow Client CC Removal : این گزینه با کاربر اجاز می دهد که اطلاعات کارت اعتباری خود را حذف نماید

Disable MD5 Clients Password : غیر فعال کردن رمز عبور مدل MD5 برای کاربران

Disable Session IP Check : غیر فعال کردن دوره آی پی ( برای محافظت از کوکی ها )

API IP Access Restriction : محدودیت دسترسی آی پی به API

do.php?imgf=joomlaforum.ir_14089550422.jpg

CSRF Tokens: General : نشانه حمله CSRF : عمومی ( توصیه می شود حتما این گزینه فعال باشد )

( CSRF = Cross-Site Request Forgery )

Enabled (Default) فعال

Disabled غیر فعال

CSRF Tokens: Domain Checker : نشانه حمله CSRF : چک کردن دامنه

Enabled فعال

Disabled (Default) غیر فعال

do.php?imgf=joomlaforum.ir_14089550423.jpg

منبع : فارسی وب هاست

Share this post


Link to post
Share on other sites

اموزش کانفیگ whmcs

برای تنظیمات اصلی یا عمومی WHMCS از منوی Setup برروی General settings کلیک می کنیم.

تب یا سربرگ social ( شبکه های اجتماعی ) :

گزینه های تب یا سربرگ social ( شبکه های اجتماعی ) به شرح زیر می باشند :

Twitter Username : یوزر نیم توئیتر

Announcements Tweet : اعلان یا آگهی توئیتر

Facebook Recommend : پیشنهاد فیسبوک

Facebook Comments : نظرات فیسبوک

Google +1 : فعال سازی گوگل پلاس

social_6e3232967c80c2.jpg

منبع : فارسی وب هاست

Share this post


Link to post
Share on other sites

اموزش کانفیگ whmcs

برای تنظیمات اصلی یا عمومی WHMCS از منوی Setup برروی زیر منوی Automation settings کلیک می کنیم.

منوی تنظیمات اتوماسیون Automation settings :

همانطور که از اسم این منو مشخص برای تنظیمات اعمال اتوماتیک در Whmcs به کار می رود.

گزینه های این منو به شرح زیر می باشند :

اولین قسمت همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید مربوط به تنظیمات کرون جاب و تنظیمات اتوماسیون whmcs می باشد

برای فعال کردن و اجرا شدن ویژگی های اتوماسیون ، مطمئن شوید که کرون جاب مورد نظر خودتون را در قسمت مربوطه قرار داده باشید تا در هر روز در یک زمان مشخص فاکتور های مورد نظر ارسال شود

do.php?imgf=joomlaforum.ir_14115623441.jpg

قسمت Automatic Module Functions : توابع اتوماتیک ماژول

Enable Suspension : فعال کردن سیستم تعلیق اکانت ( هاست یا سرویس مورد نظر )

Suspend Days : تعداد روزهای تعلیق اکانت ( هاست یا سرویس مورد نظر )

Enable Unsuspension : فعال کردن عدم تعلیق اکانت ( هاست یا سرویس مورد نظر )

Enable Termination : فعال سازی حذف کردن اکانت ( هاست یا سرویس مورد نظر )

Termination Days : تعداد روزهایی که پس از عدم پرداخت سررسید می خواهد سرویس مورد نظر حذف شود

do.php?imgf=joomlaforum.ir_14115623442.jpg

قسمت Billing Settings : تنظیمات حسابداری

Invoice Generation : زمان ایجاد فاکتور ( فبل از موعد سررسید )

Payment Reminder Emails : ایمیل یاد آوری پرداخت

Invoice Unpaid Reminder : یاد آوری فاکتور پرداخت نشده

First Overdue Reminder : نخستین یاد آوری سررسید

Second Overdue Reminder : دومین یادآوری سررسید

Third Overdue Reminder : سومین یادآوری سررسید

Add Late Fee Days : تعداد روز برای اضافه کردن هزینه دیرکرد

Overage Billing Charges : شارژ صورت حساب به طور متوسط

گزینه های این قسمت به شرح زیر می باشند :

Calculate & invoice on the last day of the month independantly from the related product : محاسبه و فاکتور کردن در آخرین روز از ماه مستقل یا جدا از محصول مرتبط

Calculate on the last day of the month but include on the next invoice to generate for the client : محاسبه در آخرین روز از ماه ، اما شامل صورت حساب بعدی برای کاربر

do.php?imgf=joomlaforum.ir_14115623442.jpg

قسمت Credit Card Charging Settings : تنظیمات شارز کارت اعتباری

کارت اعتباری CC ( Credit Card ) : نکته

Process Days Before Due : فرآیند روزها قبل از موعد سررسید ( وارد کردن تعداد روزهای قبل از موعد پرداخت سررسید که شما می خوهاید پرداخت انجام شود )

Attempt Only Once : تلاش تنها یکبار ( تیک این گزینه برای تلاش برای پرداخت به صورت اتوماتیک تنها برای یکبار است ، در صورت ناموفق بودن ، دوباره برای پرداخت تلاش نکند )

Retry Every Week For : دوباره امتحان کردن برای هرهفته ( وارد کردن تعداد هفته هایی که تلاش مجدد برای فرآیند ناموفق کارت اعتباری در نظر گرفته شده است )

CC Expiry Notices Date : اطلاعیه انقضای کارت اعتباری یا حساب اعتباری ( وارد کردن روزهایی از ماه که می خواهید ، انقضا کارت یا حساب اعتباری را برای ماه جدید یاد آوری کنید )

Do Not Remove CC on Expiry : حذف نکردن کارت یا حساب اعتباری در موقع انقضا

do.php?imgf=joomlaforum.ir_14115625761.jpg

قسمت Currency Auto Update Settings : تنظیمات بروز رسانی خودکار ارز یا واحد پول

Exchange Rates : نرخ ارز

Product Prices : قیمت محصول

do.php?imgf=joomlaforum.ir_14115625762.jpg

قسمت Domain Reminder Settings : تنظمیات یاد آوری دامنه ( تمدید دامنه )

First Renewal Notice : اولین یاد آوری اخطار تمدید دامنه

Second Renewal Notice : دومین یاد آوری اخطار تمدید دامنه

Third Renewal Notice : سومین یاد آوری اخطار تمدید دامنه

Fourth Renewal Notice : چهارمین یاد آوری اخطار تمدید دامنه

Fifth Renewal Notice : پنجمین یاد آوری اخطار تمدید دامنه

do.php?imgf=joomlaforum.ir_14115625773.jpg

قسمت Support Ticket Settings : تنظیمات تیکت های پشتیبانی

Close Inactive Tickets : بستن تیکت های غیر فعال ( تهدا ساعتی که بعد از آن می خواهید تیکت های غیر فعال بسته شود )

do.php?imgf=joomlaforum.ir_14115627581.jpg

قسمت Miscellaneous : متفرقه یا گوناگون

Cancellation Requests : درخواست های لغو شده ( حذف کردن اتوماتیک درخواستهایی که کنسل شده است )

Update Usage Statistics : بروزرسانی آمار استفاده یا مصرف ( این گزینه برای فعال سازی خودکار بروزرسانی در هنگام اجرای کرون جاب می باشد )

Client Status Update : بروزرسانی وضعیت کاربر

گزینه های این قسمت به شرح زیر می باشند :

Disabled - never auto change client status : غیر فعال شده - عدم تغییر خودکار وضعیت مشتری

Change client status based on active/inactive products : تغییر وضعیت مشتری بر اساس / محصولات غیر فعال فعال

Change client status based on active/inactive products and not logged in for longer than 3 months : تغییر وضعیت کاربر بر اساس محصولات و غیر فعال و لوگین نشده به سایت بیشتر از سه ماه

do.php?imgf=joomlaforum.ir_14115627582.jpg

منبع : فارسی و ب هاست

Share this post


Link to post
Share on other sites

ارسال شده در (ویرایش شده)

سلام

دوستانی مشکل علامت سوال در PDF داشتن

برای رفع مشکل علامت سوال شدن کلمات فارسی در فاکتورهای PDF مدیریت WHMCS شما باید فونت های مورد نیاز را در پوشه فونت قرار دهید و از ناحیه مدیریت هم این فونت ها را برای فاکتورهای PDF تعریف کنید. در واقع با این روش به WHMCS فونت اضافه خواهید کرد.

برای این کار فایل پیوست شده را دانلود کنید :

[ATTACH]7253[/ATTACH]

در این فایل های دانلود پیوست شده فونت های فارسی هم قرار دارد، بعد از دانلود باید این فایل ها را در پوشه فونت روی هاست خود آپلود کنید.

چنانچه از نسخه WHMCS 5.3.2 به بعد استفاده میکنید، مسیر این پوشه فونت /includes/classes/TCPDF/fonts/ خواهد بود و چنانچه از نسخه WHMCS 5.3.1 به قبل استفاده میکنید مسیر این پوشه /includes/fonts/ خواهد بود و باید این فایل*ها را در این پوشه آپلود کنید.

پس از آپلود فایل به قسمت مدیریت WHMCS خود وارد شوید و به منوی Setup و بعد به General Settings بروید و سپس روی تَب Invoices کلیک کنید، در قسمت Font Family گزینه Custom را انتخاب کنید و نام فونت را dejavusans قرار دهید.

[ATTACH=CONFIG]7254[/ATTACH]

در آخر دکمه Save Changes جهت اعمال تغیرات

موفق باشید

ویرایش شده در توسط b7610

Share this post


Link to post
Share on other sites

آموزش کانفیگ whmcs

برای تنظیمات اصلی یا عمومی whmcs از منوی setup بر روی گزینه Staff Management کلیک می کنیم

منوی Staff Management یا مدیریت کارکنان :

این منو شامل زیر منوی های زیر می باشد که به ترتیب توضیح داده خواهد شد :

do.php?imgf=joomlaforum.ir_14142358921.jpg

زیر منوی Administrator Users یا کاربران مدیر :

این جایی است که شما پیکربندی کاربرانی که می خواهید اجازه دسترسی به بخش مدیریت را داشته باشند انجام می دهید.

در قسمت Options بر روی گزینه Add New Administrator کلیک می کنیم.

do.php?imgf=joomlaforum.ir_14142359381.jpg

قسمت های محتلف این گزینه به شرح زیر می باشد :

Administrator Role : نقش مدیر که شامل گزینه های زیر می باشد

Full Administrator : دسترسی کامل

Sales Operator : اپراتور فروش

Support Operator : اپراتور یا مسئول پشتیبانی

do.php?imgf=joomlaforum.ir_14142359711.jpg

First Name : نام

Last Name : نام خانوادگی

Email Address : آدرس ایمیل

Username : نام کاربری

Passwrod : پسورد یا گذرواژه

Confirm Password : تایید پسورد

do.php?imgf=joomlaforum.ir_14142360211.jpg

Support Ticket Signature : امضای تیکت پشتیبانی

Private Notes : یادداشت های خصوصی

Template : قالب

Language : زبان

Disable : غیرفعال

این گزینه برای غیر فعال کردن این اکانت و جلوگیری از ورود یا لوگین می باشد ( شما نمی توانید اکانت خود یا فقط ادمین را غیر فعال کنید )

do.php?imgf=joomlaforum.ir_14142360581.jpg

administator users 4 8a17ed7bPlease confirm your admin password to add or make changes to administrator account details : لطفا پسورد ادمین خود را تایید کنید یا جزئیات اکانت مدیریت خود را تغییر دهید.

Confirm Password : تایید پسورد

در نهایت پس از تغییرات لازم برروی گزینه Save Changes کلیک می کنیم.

منبع : فارسی وب هاست

Share this post


Link to post
Share on other sites
اموزش تنظیم و کانفیگ whmcs

برای تنظیمات اصلی یا عمومی WHMCS از منوی Setup برروی General settings کلیک می کنیم.

تب یا سربرگ فاکتورها ( صورت حساب ها ) :

گزینه های تب یا سربرگ Invoices به شرح زیر می باشند

Continuous Invoice Generation : ایجاد فاکتور به صورت مداوم

Enable PDF Invoices : فعال کردن فاکتورها به صورت pdf

PDF Paper Size : سایز کاغذ pdf

PDF Font Family : فونت PDF

Enable Mass Payment : فعال کردن پرداخت های انبوه یا عمده

Clients Choose Gateway : انتخاب دروازه پرداخت توسط کاربران

Group Similar Line Items : گروه بندی خطی موارد مشابه

Disable Auto Credit Applying : غیر فعال کردن اعمال خودکار اعتبار

Cancellation Request Handling : بررسی درخواست کنسلی

do.php?imgf=joomlaforum.ir_14082761311.jpg

Sequential Paid Invoice Numbering : شماره پرداخت فاکتورهای پی در پی

Sequential Invoice Number Format : م شماره

Next Paid Invoice Number : شماره بعدی فاکتور پرداخت

Late Fee Type : نوع دیرکرد هزینه یا پرداخت

Late Fee Amount : مقدار هزینه دیرکرد

Late Fee Minimum : حداقل هزینه دیر کرد

Accepted Credit Card Types : انواع کارت های اعتباری قابل پذیرش

Issue Number/Start Date : شماره موضوع یا مشکل / تاریخ شروع ( این گزینه برای فعال سازی این فیلدها در پرداخت های با کارت اعتباری می باشد )

Invoice # Incrementation : افزایش فاکتور

تفاوتی که که می خواهید بین شماره فاکتور در سیستم تولید شود را وارد کنید ( پیش فرض عدد 1 )

Invoice Starting # : شروع فاکتور

do.php?imgf=joomlaforum.ir_14082761312.jpg

منبع : فارسی وب هاست

چطوری میشه Next Paid Invoice Number رو کلا غیر فعال کرد؟ یعنی شماره فاکتور پس از پرداخت شدن تغییری نکنه

Share this post


Link to post
Share on other sites

سلام

من می خوام برای مشتریم چهار فاکتور به ارزش 150000 تومان بسازم در تاریخ های متفاوت و به فاصله یک ماه.

و بعد از سررسید شدن هر کدام از فاکتور ها در صورت عدم پرداخت روزانه 3000 تومن دیرکرد بخورد.

هر کاری کردن نمیتوانم دیرکرد روزانه اضافه کنم .لطفا راهنمایی کنید.

و دومین کاری که میخوام بکنم کسانی که در تاریخ سر رسید بخوان پرداخت کنند شامل درصدی تخفیف بشن. میخوام تخفیف لحاظ کنم . لطفا راهنمایی بفرمایید.

اگه کسی میتونه مازول یا برنامه ای بنویسه لطفا هزینه رو لحاظ کنید چقدر میشود

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری